De xbox heeft weinig platformers, maar tog wil ik een platformer binnenkort gaan halen met oog op de classic Munch.. maar aangezien raymann net is gereviewed en vexx onlangs ook als is uitgekomen wil ik tog de ervaringen weten van jullie forummers.. please post dus welke platformer op de xbox je het relaxed vind en waarom..
oddworld is erg leuk het is meer op puzzels gericht en vette humor rayman is ook erg cool en vexx ken ik niet maar oddworld is zkkr aan te raden
Rayman III is echt wel heel cool. Een echte platformer met mooie graphics en sfeervolle muziek/sfx. Rayman is een goede character en Globox is ook heel grappig. Een aanrader!
en hoe zit het met de speel lengte van oddworld? in xbw review stond dat ie nogal aan de korte kant was?
Ik heb net TJ&E3 besteld, krijg ik morgen binnen, ik vond TJ&E 1 namelijk zeer strak, maar deze schijnt maar wat zwakjes te zijn, maar hij koste maar 30 euro bij bart smit
oddworld is als je hem 1x uitspeeld best kort maar er zijn 3 verschillende endings dus al je een echte die hard ben bekijk je ze allemaal ik heb dat niet gedaan want al je 1 x alle puzzels kent ken je het wel een beetje
Zijn er btw 4, je kunt m nog n keer extra uitspelen Oddworld is idd erg grappig, maar wat aan de korte kant. Maar als je m goedkoop kunt krijgen moet je m gewoon ff spelen.