Platinum Hits komen er aan. maaar waneer? ze zeggen in september. maar dat weet ik niet zeker. wie kan mij daar bij helpen. er komen dan vet coole games ondeandere. Amped: Freestyle Snowboarding Blood Wake Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex James Bond 007: Agent Under Fire Max Payne Oddworld: Munch's Oddysee Project Gotham Racing RalliSport Challenge Silent Hill 2: Restless Dreams Simpsons Road Rage Spy Hunter SSX Tricky Star Wars Starfighter: Special Edition Star Wars: Obi-Wan Tony Hawk's Pro Skater 3 Wreckless: The Yakuza Missions ik dank dat ik starwars obi-wan ga kopen maar weet nog niet zeker. greetzzz sebassie57
Waarom plaats je deze topic niet in Xbox Games? Het gaat toch over games? :{ En als je de zoekfunctie nou had gebruikt, had je kunnen weten dat deze al 2 dagen in de winkels liggen .
Volgens mij wel hoor! Bij platinum moeten er een bepaald aantal verkocht zijn! En ik denk niet dat Buffy zo vaak verkocht is! Maar Amped daarintegen daar staat ook gewoon PLATINUM op!
Jah, in Amerika hebben ze de platinum en hier hebben we de Classics . Bij CD's heb je ook Platinum-uitvoeringen en bij de PS2 ook, en daar moeten er inderdaad een heleboel van verkocht zijn.
Vrijdag bijna Max Payne gekocht bij Intertoys in Borne. Daar hadden ze veel games in in de normale verpakking. Ook MotoGP lag daar in de originale verpakking. Alleen was het doosje van Max Payne behoorlijk beschadigd en die wou ik net hebben. Er is vandaag koopzondag zal eens vragen als ik deze game niet kan krijgen met een extra korting.
Kom op mensen...als je de zoekfunctie had gebruikt had je hier al tig topics over gevonden EN we hebben hier in europa niks met die platinums te maken! Tenzij je importeerd:{
toch hebben ze andere games die platinum zijn in amerika terwijl ze in europa geen classic zijn. beetje vreemd dus
doe niet zo lullig joh tegenover de topicstarter. meldt dit topic gewoon even bij 1 van de moderators zodat die kan beoordelen hoe en wat met dit topic. het is altijd zo makkelijk om gelijk te zeggen SLOTJEE!!!
jonge, deze post had al een paar dagen geleden dicht gemogen/gemoeten.. dat is eigenlijk niet aan mij, maar het is wel mijn mening en dat mag de topic starter ook weten. en het is niet lullig bedoeld; puur vriendschappelijk zelfs
Closed... omdat de topic verkloot is door slotjesroepers. :{ Waar bemoei je je mee als ik vragen mag? Niet elk topic hoeft beloond te worden met een slotje, als er niet meer in gepost wordt, zakt ie vanzelf wel weg. Dat jij deze thread weer omhooghaalt, puur om om een slotje te roepen, vind ik erg zielig gedrag, en ik raad je dan ook aan dit niet weer te doen... Dit geldt voor iedereen die nog roept om een slotje! Als je ergens graag een slotje op zou willen zien, gebruik dan de knop meld dit bericht bij een moderator, zodat wij kunnen besluiten of ie gesloten dient te worden ja of nee.