1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Play and Charge kit/Battery pack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WiXX, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga binnekort toch maar eens een xbox 360 kopen omdat ik gewoon PES6 moet spelen. Nu had ik al gezien dat er een fully loaded system komt met PES6 erbij waar ik nu op zit te wachten.

    Nu vraag ik mij alleen af wat jullie mij aanraden kwa batterijen op de controlers. Ik ben van plan om 2 draadloze controllers te kopen (1 zit al bij de xbox inbegrepen). Nu heb ik een schijthekel aan elke keer batterijen kopen.

    Raden jullie mij nu een Play and Charge kit aan of Quick charge kit? Ik moet dus wel 2 controllers proberen vol te houden kwa batterij. Ik speel niet echt lang achter elkaar (hoogstens 4 uur als ik stoned ben).
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    een volgeladen batt kun je als je het netjes doet 1,5 week mee game, dan heb ik het wel over regelmatig gamen en niet full-time, dan moet je em ongeveer om de dag opladen. ;) ik heb 2 gewone play en charge kits voor mijn beide controllers en werkt perfect, nog geen last van uitvallende batts gehad ofso
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je de zoekfunktie had gebruikt had je het antwoord ook kunnen vinden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina