ik was vanmiddag leesvoer aan het zoeken voor de vakantie, en toen zag ik een engels xbox blad met een dvd erbij, er stond: how to play as the covenant: halo hacks. of iets dergelijks. het ging er gewoon om dat je de covenant kon spelen. ik vind dit wel erg raar, heeft 1 van jullie dit blad ook gezien of gekocht? misschien is het iemand al gelukt? het is een blad met een of ander model-wijf op de voorkant die met een xbox controller zit te poseren...
nog niet gezien...wel vet..kan dit ook zonder die cd?? laat het effe weten als het je gelukt is of wanneer je het weet...dit is echt vet
ik heb dus die DVD van een kamaraad gekregen en daar staat dus een filmpje op van iemand die halo gehackt heeft en door tegen covenant te lopen die te spelen, of de flood te spelen. Ook krijgt hij het voor elkaar om in een covenant tank te kruipen en met een pistool in 1 keer een dropschip uit de lucht te schieten. je ziet ook hoe hij als een gewone marinier speelt. Word verder niet gezecht hoe hij het doet. Staan verder wel coole filmpjes op: van 1000land onine populous achtig spel. Heel lange trailer van True Fantasy Live Online en nog een aantal andere stoere filmpjes (weet ff niet zo 1 2 3 welke aangezien ik er 3 doorelkaar heb gekeken, zou later wel ff precies posten welke)
sow huh?! vet maar hoe kan dat nou weer, dat zit toch helemaal niet in de halo engine, dat je als hunter kan spelen met zijn geweer enzo.. zal wel een bungie gast zijn denk ik... wel gaaf edit: kan je dat filmpje niet ergens downen ofsow
? in filmpje wat ik gezien heb wel. Dan neemt ie zo'n hunter over en gaat ie beetje rondlopen. Hij schiet ook die dropships neer idd en hij schiet die covenant dropships ook neer.
in dit filmpje neemt ie elite, grunt en flood over. verder niet.....owja, een marinier, maar geen Hunter, zeker weten.
Dat is heel goed mogelijk. Dat een paar gasten bij Bungie gewoon voor de gein de engine hebben veranderd oid Ik wil die filmpjes wel graag zien
ik ken volgende week wel ff kijken wat ik ken doen, heb namelijk alleen een dvd speler in de pc van mijn pa, en de adsl aansluiting komt daar ook zeer binnen kort, dus dan kan ik wel ff kijken off ik het internet ken krijgn.
het blad heet geloof ik xboxgamer (xbox staat in rood gamer in zwart) en er staat zo'n in leder geklede vrouw op de cover.
izwel vet...als de casual gamer die halo bezit dan ook als the covenant kan spelen (zal wel niet) dan gaak da echt doen man weetje vet!
BTW, het grappige is dat de covenant je dan niet als vijand ziet je je ze dan gewoon dood kun schieten zonder weerstand.
dat is dan juist saai maar ze hadden did wel erin moeten pleuren had veel meer gameplay opgelverd oja en kan microsoft niet een soort xbconnect maken voor de xbox hoef je niet alles op je pc aan te klikken