Hoi. Ik heb een probleem met mijn play & charge kit. Als ik mijn xbox wil aanzetten via de controller dan gaat de xbox en de controller niet aan. Als ik de usb kabel van de play & charge kit erin duw dan lukt het wel. Het lampje is groen dus hij zou 100% opgeladen moeten zijn, maar als ik op het dashboard kijk heeft de batterij 1 streepje, en hij laad ook niet verder op :{ Is mijn play & charge kapot of is er iets anders aan de hand?
De Play & Charge Kit is niks meer dan een kabel, dus die zal die niet zo snel kapot zijn. Ik denk eerder dat het aan de batterij ligt.
Gewoon een nieuwe batterij-pack kopen of contact opnemen met de helpdesk. Dat laatste kan je beter eerst doen, want je hebt daar ook gewoon garantie op en ik denk wel dat ze willen helpen het probleem op te lossen. Helpdesk: 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895 De service is bereikbaar op: maandag - vrijdag: 09:00-22:00 zaterdag: 09:00-20:00 zondag: 09:00-17:00