Play & Charge Kit lampje?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PiepsoDJ, 28 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PiepsoDJ

PiepsoDJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een Xbox 360 gekregen, en nu heb ik al een vraag.

Als ik mijn wireless controller wil opladen via de Play & Charge Kit dan gaat er een rood lampje branden op de Play & Charge Kit.

Hoe weet ik nou dat het opladen voltooid is?
    De hele nacht heeft de Xbox 360 aangestaan om de controller op te laden. En nu brand het lampje nog steeds!

Gaat het lampje uit als die klaar is met opladen, wordt het lampje groen, of blijft het gewoon rood branden??

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het lampje wordt dan normaal gesproken groen...

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar normaal heeft hij toch geen hele nacht nodig op op te laden he?

4. PiepsoDJ

PiepsoDJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oki, dan zal ik nog maar even wachten?

Hoelang duurt het opladen bij jullie ongeveer?

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    max een uur was het dacht ik, druk anders op de guide knop dan zie je rechts of linksboven hoe vol de batterij zit.

6. nadian

nadian 360 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Huh

Hoe laad jij em de hele nacht op dan ? xbox aan late staan ? want als je hem uit zet gaat ie na een korte tijd ook helemaal uit, laadt die controller niet meer op 8) . verder zal hij na een paar uur vol moeten zitten:eek: , en jah Guide Knop, links bove zit energie metertje :thumbs:

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hetzelfde als voor je andere topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98398. Laten we verder gaan in het Algemene Vragentopic.

Het lampje hoort dus groen te worden. Maar je xbox de hele nacht aan laten staan om je controller op te laden is géén goed idee. De essentie van plug 'n charge is dat je je controller oplaadt tijdens het spelen. ;) Als je speciaal daarvoor je xbox aan laat staan, dan verspil je ontiegelijk veel elektriciteit.
    Je hoort het dus, het lampje wordt groen als hij klaar is. Daarnaast kun je met een druk op de guidebutton linksboven in beeld zien hoe het gesteld staat met de accu van je controller.
    Trouwens, accu's doen altijd vreemd de eerste keer. Ik zou hem gewoon gebruiken en een keer helemaal leeg gamen. En dan opnieuw opladen, meestal lost dat alles op bij oplaadbare batterijen.

Anyway, deze thread gaat dicht, mocht je nog wat te vragen hebben, check die link bovenaan in mijn post. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina