bij mijn vaste dvdboer gaan ze ook europese box games verkopen de prijzen de meeste games zijn 39.99 pond de rest(waaronder buffy) is 35.99 evve een rekensommetje 39.99 is ongeveer 57 euro 35.99 is ongeveer 51 euro www.play.com
een creditcard is wel ok en kun je zo gratis ophalen het enige probleem is kun je er mee omgaan dat moet je voor jezelf beslissen
ehm de credit card bedrijven vangen toch juist geld doordat jij een soort abonnement hebt op die kaart? En verder nog o als jij geen geld hebt en dat later zeker met geld moet terug betalen (nooit verdiept in credit cards)
ga maar is naar mastercard dan kun je em zo aanvragen. voordeel van mastercard ze rekenen nix extra alleen als je cash pint uit de automaat (5 euro)... nadeel eind van de maand rekenen ze als het ware af dus echt credit is het niet wel een limiet van 2750 euro visa daarintegen kun je helemaal leegplunderen en dan in termijnen terugbetalen voor de bigspender dus(ook handig als je op 14 maart toevallig geen geld hebt) je krijgt standaard een limiet van 1500 euro(mag hoger).de maandlasten komen dan op zon 30 euro en het word niet bij het bkr aangemeld als je nog een keer een hypotheek wil nemen ofzo tip neem alleen een creditcard als je een redelijk salaris hebt anders naai je jezelf ik kan het wel hebben ik verdien redelijk al zeg ik het zelf maar kijk wel uit he nou ja kijk maar is ga in ieder geval nooit in zee met een onbekende maatschapij daar heb ik veel slechte verhalen over gehoord ok dat was het dan wel