Play NTSC games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cugel, 10 dec 2002.

1. Cugel

Cugel XBOX fan 2b ?

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen games uit de USA ook in Nederland gespeeld worden ?

Of moet je de XBOX laten chippen...

2. Hotshot

Hotshot Guest

Ja je moet em modden..

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Verplaatst naar de general Xbox- hardware chat, voor meer info check de zoekfunctie en lees de sticky-topics aan het begin van de thread.

4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    foei! dat mag niet! :+

5. Hotshot

Hotshot Guest

Wheh ik vind et niet zo boeie als mensen dat doen..
    Ik bedoel als een arme jongen een Xbox heeft gekocht met moeite dan vind ik dat ie zn spellen goedkoper mag krijgen..

Ikzelf hou het bij het originele..
    Ik weet niet wat het is maar ik hou niet van kopie en nep, ik wil alleen originele shit..:D

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Op deze manier lijdt MS 2x onder deze persoon, dus dat is niet echt een goede manier van de Xbox steunen ofzo...
    Maarja het mag niet op het forum en das waar $uperman het over had denk ik! :+

PS: Hoe zit het met die region-discs? Met RegionX kan je alle DVD's afspelen en voor GameCube komt er Freeloader. Komt/Is er niet ook zoiets voor Xbox, en is dat legaal? :confused:

Laatst bewerkt: 10 dec 2002
  7. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    er stond d8 ik iets op play.com over een product dat er voor zorgt dat je xbox DVDs uit andere regio's draait, kzal ff er naar zoeken. Want missschien werkt dat ook zo bij games! :p

8. Hotshot

Hotshot Guest

Ja het is legaal en het komt dit jaar nog uit..
    25 december 2002 denk ik ..

speciaal voor eckie :

Met DVD Region X kun je Import DVD films afspelen op je Xbox zonder hardwarematige aanpassingen! Je doet gewoon de Region X-CD in je Xbox en je kunt de DVD kijken, uit welk van de wereld dan ook. Ben je naar Amerika geweest en heb je daar de nieuwste filmklapper op DVD gekocht? Geen probleem! Ben je fan van Japanse anime en haal je het liefst de nieuwste DVD versies in huis? Ook dat kan! Al deze regio's en meer zijn nu gewoon via je Xbox af te spelen. Speelt PAL & NTSC af (TV moet dit dan uiteraard wel ondersteunen!)

27.99 EURO - 27 december 2002

SOURCE - www.dimensionplus.nl

Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2002
  9. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    van www.play.com :

-------------------------------------

our price: £17.99 Delivered

availability: Due for release on 14/02/2003
    RRP: £19.99 You save: £2.00 (10%)

The media raved about the PlayStation2 version of this popular product. Ingenious and easy-to-use, DVD Region X transforms your Xbox into a multi-region DVD player, letting you watch DVD movies from all over the world - without making any alterations to your console. A must-have for serious movie fans.

Please note: This product requires a NTSC compatible TV for the viewing of NTSC discs.

10. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is alleen jammer genoeg alleen voor dvd's en niet voor de games.

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heej Hotshot ik vind het héél attent van je dat je dit voor me post, maar zoals je kon zien was ik al op de hoogte van het verschijnsel "RegionX", en het boeit mij persoonlijk helemaal niet. Ik heb nog nieteens een Europese DVD-kit! :+
    Ik gebruikte RegionX als voorbeeld voor de NTSC problemen die cugel heeft. Zoals Koen14 al zei: er is info gewenst over een RegionX-achtige disc om games mee te kunnen spelen zonder je Xbox te modden.

12. Insane_J

Insane_J lamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gooi er gewoon een mooie modchip in ben je van het gezeik af.
    geld neerleggen voor die DVD kit is eigenlijk al schandalig, ik bedoel ze hebben het gewoon vergrendeld om extra cash te verdienen, krijg je dr gare remote bij waar je de xbox nog niet eens mee aan of uit kunt zetten.

dan willen ze ook nog eens ffies 30 euro hebben om hem regiovrij te maken zekers.

hun modchip erin en je kunt je xbox regiovrij maken en ook nog eens je xbox uitzetten via de afstandbediening. divx afspelen is trouwens ook wel handig :)

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Lees de regels (er wordt op dit forum niet over modchips gepraat). Je verziekt het topic zo. :mad:

Deel Deze Pagina