Ik zit met een klein probleem bij Genma nl. dat ook mijn broer zijn eigen avontuur wil starten maar bij aanvang blijkt dat hij zijn savegames over de mijne moet schrijven dus dat we amper 8 locaties hebben om te saven, is dit daadwerkelijk zo of is er een oplossing voor?
Genma Onimusha Andere kostumen: Voltooi het spel succesvol onder de hard moeilijkheidsgraad om Samanosuke's andere kostuum te openen. Voltooi het spel succesvol met een S rank door alle Fluorites te krijgen om Kaede's andere kostuum te openen. Speed trial mini-game: Verzamel over de 20 Fluorites (blauwe rotsen) tijdens het spelen. Voltooi en save het spel. De Onimusha Spirits speed trial mini-game wordt nu geopend. Voltooi het mini-game succesvol om een optie te openen om het echte spel te spelen met het Bishamon Sword, onbeperkte munitie, 99 Soul Absorbers en automatisch magic regeneratie. Easy mode: Start een spel en ga ongeveer vijf keer dood onder de normal moeilijkheidsgraad. Na genoeg sterfgevallen zal een boodschap verschijnen, met de verklaring dat een nieuwe easy mode is geopend. Opmerking: Je kan geen S rank bereiken wanneer je speelt in easy mode. Ultimate mode: Voltooi het spel succesvol onder de hard moeilijkheidsgraaf met een willekeurige rank behalve voor S. Nee staat niks bij
Dabo is een spammer (dit 110x keer gezegd maar dat mag ik niet opschrijven want dat vind Wouter niet aardig van mij en aan Wouter mening hecht ik veel waarde) Is Genma trouwens een beetj evet? Die titel doet mij denken aan een vrouwtje dat dmio is!