1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Player Unknown's Battlegrounds

Discussie in 'Games' gestart door Dyonko, 9 jun 2017.

  1. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Valt erg mee vind ik hoor wat ik allemaal speel. Op dit moment helemaal in AC Origins en net een begin gemaakt met Wolfenstein 2. En uiteraard de potjes Forza 7. En lees net dat de 4k patch voor The Witcher uit is, dus dat word ook weer uren en uren rondzwerven daar met de dlc. En ow ja, net ook Life is Strange seizoen 2 gedownload. Je moet er van houden, maar echt prachtige games zijn dat. Valt mee, toch:rolleyes:

    Dus nee, ik haal PUBG voorlopig nog niet. Anders kom ik al helemaal nooit meer aan die backlog toe.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2017
    Rossi46 vindt dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoogste wat ik gekomen ben tot nu toe is nr.23.. ben echt lame Hahaha
     
  3. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Wie heeft er zin deze zaterdag een aantal potjes PUGB te doen? 4 players is ook mogelijk.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Inputlag latency van minimaal 150 ms, geen wonder dat ik af en toe geen pepernoot raak. Wel een hele goede video met terechte vragen omtrent de release van zo'n slecht presterende (op cruciale momenten) alpha.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Gelukkig is het geen COD. ;)

    Quote DF:

    "What if the developer just done like a 48 hour beta test so everyone could dive in and they could actually stresstest the system, see what the problems are BEFORE putting it on sale. Now maybe that would've put people off buying the game based on the performance level but you know I just think it would have been a more honest way to go about things."

    Idd.

     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2017
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja dat stukje vond ik ook terecht. Zou de game nog steeds kopen omdat ik er veel plezier aan heb maar niet iedereen zal er zo over denken en als dit in de toekomst vaker zal gaan gebeuren krijgt de game business toch wel een wrang smaakje naast de loot boxes etc.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoop dat de game toch wat aim assist gaat krijgen. Teveel firefights gaan helemaal nergens over.
     
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dat hoop ik toch niet

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Elke console shooter gebruikt aim assist. Dus ik zou het ook niet gek vinden als ze het implementeren voor de console.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Agree man. Met zo'n heavy machine gun die alleen standje 500 heeft schiet je zelfs van dichtbij bijna alles mis.
     
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Van mij mogen ze het er echt uit laten.. Game heeft nu een uitdaging gehalte en geen Cod of Battlefield gehalte. Jah is nu lastiger om iemand voor zijn Knar te knallen maar dat maakt het voor mijn gevoel ook weer leuker.. Alles valt te leren, dus ook knallen zonder aim assist.

    Recoil wordt trouwens wel aangepakt met de update

    https://forums.playbattlegrounds.com/topic/138557-xbox-game-preview-patch-notes-2/

    Xbox players,

    Sincere thanks for your continued feedback, and as usual please direct your thoughts and issues to:https://forums.playbattlegrounds.com/forum/178-xbox/

    The team will continue to evaluate areas for improvement, whether its client and server optimizations or monitoring the current “Car Meta”. Our second patch is focused on quality of life fixes (weapon recoil for example) as well as trying to resolve some of the stability issues that have been brought to our attention.


    We expect to release our next patch at the beginning of the year, but we will monitor player feedback carefully and will address critical items over the holiday break as needed.


    Thanks again for your support.


    This patch will be live at 1AM PST / 10AM CET / 6PM KST.
    Please restart your Xbox after the patch goes live to get the update.



    Optimization

    Continued performance optimizations



    In-game

    The tuning range for the general sensitivity option has been expanded

    Weapon recoil reduced across the board (Xbox Only)

    Team UI will now correctly display voice chat status

    Additional Localization updates



    Bug

    A variety of crash fixes

    Fixed an issue where casting bar UI remains onscreen when spectating a target who died while using an item from their inventory



    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als ze aim assist erin patchen, stop ik waarschijnlijk gelijk met spelen. Dat is juist wat PUBG leuk maakt.

    Edit: Update online trouwens, 4,36 GB.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2017
    Pyoonexk, Zifnap en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De update voor de update van vandaag was waarschijnlijk niet eens goed bij veel mensen geïmplementeerd, zie onderstaande video:



    Zo had ik wel die update gedownload, maar zag ik inderdaad die symbolen naast de mini map en health bar niet staan. De oplossing hiervoor is om PUBG even te verwijderen en reinstalleren.
    Je behoudt hier gewoon je character en stats etc. mee (staan in de cloud).
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Harde reset zou ook moeten werken toch. Had net 1 potje zonder rubberbanding dat vond ik al heel wat. Wel solo
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    :lol:8):+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Goede tip in dit filmpje. Check het versie nummer in je game. Sommigen hebben namelijk de update niet goed doorgekregen (of is niet geinstalleerd). Opnieuw installeren helpt of een hard reset (weet niet waarom dit laatste helpt). Je zou met deze update de icoontjes van je wapens rechtsonder in de hoek moeten kunnen zien (naast de mini map)
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Game loopt idd wel weer iets beter nu.. Ik had alleen hapering bij het inladen van het vliegtuig en verder niet meer.

    Net #8 geworden zonder wapens.. Was helemaal aan de andere kant van de map en ben maar gaan rennen de heletijd.. Tot ik werdt plat gereden door een buggy

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Van wat ik heb meegekregen past het versienummer zich juist wel aan. In mijn groep merkte iedereen ook het verschil in het hoofdmenu dat er nu een vinkje als 'ready up' staat in plaats van een geel blokje. Maar hun HUD ingame was nog wel oud. Dus welke verbeteringen wel of niet geïmplementeerd zijn is dan even gissen. Geniaal codeerwerk. :confused:

    Anyway, hard reset gaat dat niet verhelpen. Als je de oude HUD nog ziet kan je het beste gewoon de game opnieuw installeren.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina