zie: http://www3.goldenshop.com.hk/AI-trad/xbox/psxconvert.htm X-Joybox High quality 3rd party product. Convert the PSX/PSX2 controller to be used on the XBOX console. Comes with dual slots for memory cards and other peripherals
En ik nog veel langer, maar zijn vast nog wel wat mensen die dat nog niet wisten. Anywayz, ik vinnet crap. Bwhahaha, maar ik heb dan ook geen pleesteesjon. Vind het sowieso crap, dat wel.
Er zijn van die mensen zwaar problemen hebben met de Xbox controller, dan is dit wellicht een oplossing... vandaar...
Ik heb gisteren ff met de japanse controller gespeeld, die speelt(naar mijn zeggen) pas lekker! Als de winkel(k zeg niet waar en welke) ze te koop zet koop ik er zeker een!
Hij is tekoop in zwolle ergens voor €50 ehm ik zou dan toch voor die Controller S gaan, die is beter (en verbeterd )
check psxshop daar hebben ze em voor €15 ze hebben er ook een voor de gamcube(dies €10) maar hoe kan dat eigenlijk, ikbedoel de spellen van de xbox zijn toch gemaakt voor de xbox controls , toch niet voor een een of andere PS2 controller
Japanse xbox controller ligt bij Foregames in Tilburg. Het werd mij afgeraden er 1 te kopen, omdat je dan zeker 2 keer meer geld kwijt bent dan een europese controller (importkosten etc.) Wacht wel op de ControllerS. Het amerikaanse model van de japanse controller.
Controller S is sowieso wat meer uitgewerkt.. is misschien wel interessant als ik ooit 3e en 4e controllers wil
o jezus, ik was laatst bij me kameraad met een ps2, ik raakte die controller kwijt in me hand, echt klein. en dat terwijl de xboxcontroller nog steeds te klein is, dus geen kleinere controller voor mij
jesus , wat voor een Kolenschoppen heb jij dan wel niet als je de Xbox controller TE KLEIN vind bij mij past ie precies en als ik nu (pas bij een vriend) die PS controller vast heb voelt ddie wel echt KLEIN aan