Is het niet zo dat de nederlande wet voorschrijft dat je naast een garantie ook zoiets hebt als een tijd van garantie na de officiele garantie. Een produkt zoals dat, word aangenomen dat het langer dan een jaar mee gaat. 1 jaar garantie is dus veel te weinig. Staat er niet iets in de wet die voorschrijft dat een produkt goed geleverd moet worden zonder defekten etc etc?
En het verkopen van refurbished playstations... ja wat kan je daar van zeggen. 1 op de 5 heeft em aangenomen.. dta geeft wel aan wat de mensen er van denken. Vette afzetterij. Wat kost hun een playstation 2 nieuw nou. Misschien 100 euro. Het is niet de fout van de consument dat hun playstation kapot is gegaan. Geef die mensen een nieuwe playstation, op z'n minst. Nogal arrogant van Sony... alsof ze niet weten wat de klacht is. Heel erg bekend probleem van de playstation... yeah maar ze weten van niks, of het is niet hun schuld maar van de consument omdat ze hun disc verne*ken... Ik weet niet maar ik heb nog nooit een spel of dvd gehad die niet te lezen was in mijn xbox of gamecube of dvd speler. Heb dvd speler nu meer dan 3,5 jaar en nog nooit last ergens van gehad. Ze schuiven het maar weer lekker af> goedzo jonges, that's the way to do it
Laatst bewerkt: 30 mrt 2004