1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PLaystation 2 kapot?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Master Chief, 31 dec 2005.

  1. Master Chief

    Master Chief Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een jaar een ps 2, ik zat net PES 4 te spelen en opeens gaat dat klote ding uit, en zie ik de reset knop als the $*&#$ rood aan en uit gaan. Ik doe em aan en na 2 min spelen WEER, weet iemand mischien wat dit kan zijn en hoe je het kan fixen. Ik denk zelf dat het de FAN is maar hoe moet je em fixe?
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Contact opnemen met Sony. Als het goed is heb je nl. twe jaar garantie.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Daar vergis je je.

    Bij Sony heb je maar 1 jaar garantie.
    Een ex-collega van mij dacht ook dat hij 2 jaar garantie.
    Nadat hij contact had opgenomen, bleek dat er dus geen garantie meer was.

    De enige optie die hij kreeg, was dat hij zijn Ps2 op mocht sturen en via Sony een gereviseerde kon kopen voor €110,-.
     
  4. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Raar, mijn PS2 had 2 jaar garantie en nadat hij een keer was omgeruild voor een gereviseerde was nog maar een jaar...

    Maar je kan dus beter Sony bellen en vragen of je nog garantie hebt. Zo nee, koop een nieuwe en laat hem niet omruilen, want voor 110,- kan je al een ps2 in de winkel kopen! En die is zeker nieuw.
     
  5. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat het wettelijk is vastgelegd dat je 2 jaar garantie hebt op dit soort apparaten? Omdat je voor het geld dat je hebt uitgegeven een bepaalde levensduur mag verwachten.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had wel 2 jaar?
     

Deel Deze Pagina