komen hier in Nederland ook van die dingetjes uit dat je je Playstation controllers in de Xbox kan doen, net zoals in Amerika?
Hier had ik het meteen goed.. ik had nog niet eens gekeken op hun website, ze bieden altijd de grootste stront aan maar verder niks
Heeft niks met pal signaal te maken maar dit soort dingen zijn altijd vaag.. vreemde japanse fabrikanten met vreemde garantie terms, kaartjes die doorbranden etc.. en het zal nooit goed werken
Ik denk het wel.. En waarom niet? Ik zou gewoon kijken of er niet een andere controller is voor je Xbox op www.xbox.com.. Er zijn minsters 8 verschillende controllers te vinden die allemaal geschikt zijn voor de xbox.
maar die zijn vast te duur voor onze jelle als jij nog ps2 controllers hebt liggen is het wel n leuke optie, maar ik zou er neit voor gaan
2 vraagjes: 1) komen die PS2/Xbox controller dingen bij de launch in de winkel? 2) is de service van PSXworld een beetje goed? levertijd, pakje waarin het bezorgd is enz....
1) ehm dat moet je aan psxshop vragen 2) bjah valt wel mee, ik ga persoonlijk voor www.hotbit.nl Maar dat heeft ook wat andere redenen die jullie later nog wel te horen en te zien krijgen
Ja, dit keer ben ik wel op de hoogte Maar als ik iemand anders was was ik wel nieuwsgierig geworden, zeker met een post van iemand onder die post, die daar vaker op het forum zit.........te posten en die het dus ook niet weet maar wel wil weten. Serieus.