1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation On-line is Xbox Live Silver?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 15 mei 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je het volgende filmpje bekijkt word er niet over online-gaming/match making slechts over stats/friendlist etc. dit is ook gratis bij de Xbox 360 ... Betekend het dan dat aan On-Line gaming ook bij Sony een prijskaartje hangt?

    http://www.youtube.com/watch?v=i8qhMg3NvJ0

    tevens word de service "Basic Service" genoemd (standaard) .. wat zullen de andere vormen zijn :eek:
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel mooi zijn, ik hoor nog veel PSfanboys roepen aarhg XBL kost geld, PSonline niet arhg. Zou wel leuk zijn als het prijsje in vergelijking met de prijs van de console even duur word, dus iets van 100 euro per jaar ofzo:p
     
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg het nu, ik zeg het straks, ik zeg het over 10 jaar, een goed netwerk kost geld, of dat nou in de vorm van maandelijkse kosten gaat (wow), jaarlijkse abbonementen (xboxlive) of gewoon om het half jaar een uitbreiding uit laten komen voor een spel (guild wars), het geld moet er toch komen om het draaiende te houden, want niemand wil verlies draaien op de servers.

    Verwacht eigenlijk wel een betaalt online playstation 3 netwerk ala xbox live, daarom heb ik ook vertrouwen in het online netwerk van sony als het betaald wordt, dan kan het, het netwerk van xboxlive van de xbox misschien gaan halen of evenaren(vergelijk het nog maar niet met het netwerk van de x360).

    We zullen zien, maar ind. zullen alle playstation fans dan hun console ook af gaan kraken omdat je geld moet betalen om online te spelen?, tijd zal het leren, ik vertrouw gewoon lekker op me pc tot halo 3 en forza 2 uitkomen (of ik ga een wii en ps3 kopen met mario en mgs4 :) )
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk meer €50,- per jaar. Zogenaamde was zijn vèèl goedkoper dan Xbox Live
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    major ahum nelson) Nee, maar het is inderdaad een goed punt, en overtuigender nog als je aandachtig let op verbloemende zinnen als "Sony will offer a free online service for all PS3 users.". Ook online gaming stond niet bij hun basics.

    In dat opzicht; Interview with Peter Moore
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    De mensen die van plan waren een ps3 te kopen zijn nu al 3 keer in de b*llen geschopt:

    - Eerste de hoge prijzen van 400 en 500 euro.
    - Daarna zegt de Sony-directeur dat die prijs waarschijnlijk wel hoger zal worden.
    - Blijkt dat ze nu ook nog moeten betalen voor een PlaystationOnline, waarvan verwacht werd dat dat gratis was.
     
  7. 36O

    36O Guest


    Tel daar het feit m.b.t. het nieuwe PS3 model op!
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    - En de Ps3 'core' is niet upgardebaar (o.a. wireless controllers gebruiken)
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zojuist een Belgisch gameprogramma(gamepower) gezien. En daar zeiden ze dat ps3 online gratis ging zijn, maar dat bepaalde stuff voor games, muziek,... tegen betaling is. Maar gamen is gratis beweerde men daar. En zij hadden het van de E3... Maarja, zij kunnen dit misschien ook speculeren. We zullen zien he...
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot ie uit is.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies :) Maar ik zou het persoonlijk helemaal niet erg vinden om ook voor PSOnline (of hoe het ook gaat heten) te moeten betalen, want ook ik heb toch altijd wel het gevoel dat als ik ergens voor betaal, dat het dan ook kwalitatief beter in mekaar steekt....het bewijs is Xbox Live.

    Anders gezegd : ik betaal liever voor een goede service, dan dat die service gratis en crap is zegmaar. Maar de tijd zal leren of Sony's online netwerk Xbox Live kan evenaren. Tot die tijd heb ik in ieder geval al een Xbox Live abonnement waar ik zeer tevreden over ben, en daarna waarschijnlijk ook nog wel....dus of PSOnline nou wel of geen succes wordt, de mensen met een Xbox (360) Live lidmaatschap hebben in ieder geval altijd al een troef achter de hand als het gaat om online gaming en stuff :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mensen die genoeg geld hebben om een ps3, xbox 360 en een wii te kopen, maken er echt geen probleem van om extra te lappen voor online service van Sony.
    Maar een gamer van wat jongere leeftijd (lees iemand die minder bestedingsruimte heeft), en die nu hard aan het overwegen is om of een ps3 of een xbox 360 te kopen, komt mooi van een koude kermis thuis als hij/zij overweegt om ps3 te kopen omdat daar de online serivce gratis van zou zijn :) (gaan we ervan uit dat het idd niet gratis gaat zijn)

    Maar dat is de wereld van concurrentie :)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de prijs is 500 en 600 euro hoor ;)

    @Boss als Power belgie met Sony persoonlijk gesproken hebben op de beurs dan kan het ... als ze het van de persmeeting hebben dan kunnen ze het verkeerd begrepen hebben :eek:
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    (update from m.nelson.com)
    http://video.google.com/videoplay?docid=-6497645957357613112&q=gdc+2006
    In dit interview met Phil Harrison antwoordt hij op de vraag over multiplayer op de ps3 (rond minuut 17) dat er wel betaald moet worden voor premium content zoals extra downloads, etc maar daar valt het multiplayer gamen zelf niet onder.
    Dat zou dus toch gratis moeten worden.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, het zijn mensen van het officieel playstation magazine, die de Sony beurs filmde, en zij waren ook aanwezig achter gesloten deuren met Sony, dus ik veronderstel(is natuurlijk niet zeker, persoonlijk was ik er niet he:D) dat Ps3 online, gratis word. Maar, voor content, muziek en stuff moet je zowizo betalen.
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat het een gratis rotservice word O-)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan gratis rot zijn...?
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen kwaliteid, kut netwerk.
    Komt er van als het geen geld kost en hun geld kost om het te onderhouden.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    We shall see... Geen voorbedachte meningen beschouwen als feit zeg ik altijd...
     

Deel Deze Pagina