Even de laatste paar Destiny plaatjes van de PS4 afgeplukt. Niet gecontroleerd op dubbele en ik weet zeker dat er vast een aantal zullen lijken op die van Anubis. Bungie is nog steeds de koning van Skyboxes. Spoiler Niet dat er ooit iemand naar deze filmpjes kijkt, maar een aantal van die skybox momenten kun je terugzien in dit geweldige *kuch* gameplayfilmpje! En nu ben ik sad dat de alpha voorbij is.
Ben ik de enige die dat watermerk met je gamertag wel wat vindt hebben? Zou het niet erg vinden als er een variant van in de full game zou zitten Wie weet, misschien valt het mee! edit: Ik zie dat ik nog maar 32GB vrij heb op mijn HDD. 48GB is blijkbaar in gebruik door captures. Is dit veel?
Misschien hier en daar wat games die ik niet eens meer heb, beta's die verlopen zijn... Maar als ik door de lijst scroll is het in aantal minder dan wat ik ooit heb gehad op de 360. Pfft
Weet ik, maar dan hadden ze de HDD ook 3-4 keer groter moeten maken! edit: Jaahh, ik weet dat ik de schijf kan vervangen. Maar dat kost geld!
Is het meer dan niks? Dan is het te veel! Xbox zou er sowieso al komen, al heeft dat niks te maken met HDD ruimte.
Tuurlijk wel een xbox mét external HDD erbij (die heb je vast wel ergens liggen) zorgt toch voor veel meer geheugen ?
Destiny via remote play! Geen enkele input lag. Alleen 'jammer' dat in mijn eerste 5 seconden met de Vita gelijk zo een event komt, terwijl ik nog niet eens alle knoppen ken. Voor een eerste keer, en zo op de Vita met die kleinere sticks en touchscreen vind ik het best wel lekker gaan. Spoiler Groter verschil in bitrate dan ik dacht tussen het Facebook bestand en die wat je via USB direct van de PS4 plukt. edit: Dit voelde ook wel aan als een lekkere (en late) binnenkomer bij dit event [yt]XXdau-wlfSI[/yt] Jeej, Titan
Als je (in mijn geval) twee keer op share drukt om op te nemen en je doet dat nog een keer voordat de opname afgelopen is, is dan de eerste opname verwijderd? Ik dacht nogmaals twee keer te drukken om de opname af te ronden, maar hij ging opnieuw opnemen en het (wat ik dacht) gefilmde kan ik niet meer vinden.