1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb deze nieuwe beta nog niet gespeeld op de tutorial na. Maar de vorige speelde verrassend lekker. Wel wat chaotisch waardoor ik mijn eigen mannetje soms kwijtraakte en ik dus op de verkeerde knoppen zat te drukken omdat ik naar de verkeerde zat te kijken. :+ Maar het is zeker een lekkere game voor tussendoor, ideaal voor op een handheld omdat de potjes niet echt lang duren. Het schijnt wel dat de microfoon standaard aanstaat, dus vergeet die niet uit te zetten. :p

    Mooie graphics ook met een heerlijk soepele framerate.
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik dacht toch echt eerst dat er werd gezegt dat de demo op de vita ook beschikbaar was voor niet plus leden, maar helaas. Misschien later ?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De beta (niet demo! ;)) is ook beschikbaar voor iedereen...
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Is de beta :p dan ook gwn uit te store te downloaden ? XD
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik kan hem niet vinden hoor haha
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    ^Daar staat ie niet? (alleen dan zonder het PS+ teken) Gisteren gewoon gedownload...
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Cool thanks, ik heb gevonden. Ik type het eerst gewoon in, en daar kreeg heel veel behalve de beta haha. Maar thanks hij is dus nu aan t downloaden. Potje tegen elkaar ? :p dan maak ik je in ! Whaha
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb even een paar vraagjes over de Vita.

    Welke spellen kan je overzetten van de PS3 naar de Vita? PS1 games en Mini's moeten wel mogelijk zijn toch?

    En wat is 3G precies? Sommige Vita's hebben het wel en andere niet.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    3G is precies hetzelfde als je 3G op je telefoon. Mobiel internet dus.
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Vergeet dan niet dat 3g op de vita alleen bruikbaar is voor social media, je kan namelijk geen online games spelen via 3g ( als ik me niet vergis ) Aangezien deze verbinding gewoon te traag is.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Online spelen op een handheld boeit me sowieso vrij weinig, maar ik wil wel mijn PS3 profiel laden op de Vita (zodat ik wat spellen over kan zetten). Aangezien we thuis geen Wifi hebben, dan is 3G denk een optie.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Thuis geen WiFi?! Dat hoor je niet vaak :)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb bij Vodafone een super snelle verbinding (HSDPA) met de PSVita.
    Kreeg vanavond zowel via Wifi als 3G geen verbinding met de server van All-Stars Battle Royale beta.

    Heb 2x verbinding via 3G willen met de server van All-Stars en kreeg steeds een server fout melding.
    Kreeg een paar seconden van Vodafone wel een smsje dat er €0,17 van mijn tegoed was afgetrokken.

    -

    Jet Set Radio PlayStation Vita Release Delayed :mad:
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Damn it wat is die beta verslavend zeg haha in iedere reclame toch ff potje online :)
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb de beta van PS All Stars een beetje gespeeld, maar hij stelt me toch teleur. Wat ik gewoon jammer vind is dat er geen mogelijkheid om anderen van een stage te krijgen, bovendien weet ik niet wanneer ik iemand neer kan krijgen. De stemmen van 'Stage 1', 'Stage 2' en 'Stage 3' wordt ik echt helemaal zat. Bovendien is IEDEREEN online Radec. Dus ik word alle kanten op geschoten met die sniper shots van Radec. Beetje cheap en totaal niet uitdagend. Hevige knockback met die aanval. Nou is het niet erg als 1 iemand 'm is, want dan kan je het nog wel ontwijken. Maar als er 3 lasers het level bedekken omdat 3 mensen Radec gebruiken met die aanval word ik er toch wel echt gestoord van.

    Jammer, had er wel iets meer van verwacht!
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Het is een beta he, straks als de volledige game op de markt is zal zeker niet alleen radec gekozen te worden. Je hebt dan veel meer personages waardoor het evenwicht van de characters ook meer gelijk aan elkaar zijn.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Klinkt dus inderdaad als een goedkope ripoff van SSB. :cool:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo
    [​IMG]
    Heb alle upgrades maar gekocht. :+ Had geen zin om tot level ~75 te wachten totdat ze allemaal geupgrade waren.
    Nou ja, misschien word ik wel op een natuurlijke manier level 75, maar ik haat wachten. 8)

    Hm, maar nu heb ik geen coins meer om die totems te gebruiken. Misschien was dit toch niet zo een geniaal idee, haha. :D Dat wordt weer flink sparen. Hopelijk heb ik eindelijk eens de jackpot bij dat daily gescratch gedoe.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe krijg jij zo'n achterlijk hoge score in een level? Ik kom, en dan moet het al goed gaan, meestal niet hoger dan 400-500k... Gebruik geen powerups trouwens...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina