1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. En die games blijven van je zolang je lid van PS+ bent. Zodra het abbo afloopt verlies je toegang tot de games.

    edit: Te traag. :+
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij ging het om milliseconden :+

    Heb aardig wat "gratis" content op de HDD van mijn PS3 :mad:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Mijn dank is groot! Opzich is het dan nog steeds niet verkeerd i guess, maar het is niet persé nodig. Meer dan genoeg games in mijn backlog en Uncharted koop ik nog wel een keer.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Maar je krijgt het dus ook bij 90 dagen? Anders dat gewoon via eBay kopen, binnen 90 dagen speel ik GR wel uit. Uncharted heb ik, maar geen zin in. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Je krijgt het zelfs bij die gratis maand van een tijdje terug. :p
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

    Voor zij die er op aan het wachten waren :).
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk :thumbs:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe highscore
    [​IMG]
    8)

    Dat gaat me nooit meer lukken. :+
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die toevallige COD:BOD heeft gekocht? Naar het schijnt zeer korte Singleplayer en reviews zijn haast niet te vinden.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Game scoort op het moment mega slecht. Heb hem even kort gechecked, wat een bagger zeg. Speelt bagger, de AI is bagger, missies zijn kort, technische fouten, geen checkpoints, geluid is slecht en ziet er ook niet goed uit. Hoor al verhalen van mensen dat ze hem binnen 1 uur hadden uitgespeeld.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Game scoort zelfs een 1 op Giantbomb. Compleet vermijden die troep!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, van wat ik heb gehoord is de MP best aardig.

    Ziet er ook gewoon 'CoD' uit.




    Er wordt ook gezegd dat Nihilistic maar 5 maanden heeft gewerkt aan deze game, dus geen wonder dat het geen pareltje is geworden. 8) Aangekondigd samen met de NGP, en pas 5 maanden geleden begonnen. Jezus...

    Oh en in Japan heeft de 3DS afgelopen week 47 keer zo vaak verkocht als de Vita.

    Gaat lekker. :+
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    De vita is weer niet veel soeps dus. Ik ga hem verkopen. Heb totaal genoeg gehad met Sony en PlayStation. Veel blabla... Maar als puntje bij paaltje komt. PSP was veel beter. En die was al niet zo heel goed. Maar die had wel best mooie en goede titels in huis.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Vita ook. Het is toch echt niet alsof er alleen maar crap uitkomt? 8)
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee, heb opzich nog best veel games vind ik. Gemiddeld 1 per maand ongeveer. MGS is mijn enige miskoop geweest. Rayman is wel leuk, maar niet de topper wat ik ervan verwacht had met al die verhalen. Maar Uncharted, F1 2011, Modnation Racers, Gravity Rush, WipEout 2048, Fifa 13 en Assassin's Creed III zijn wat mij betreft wel toppers. Had verder ook nog Top Darts gedownload en vind dat ook een goeie, maar dat kan komen omdat ikzelf dartfan ben.

    Weet er iemand of je bij AC III weer kan terugkeren naar een oudere missie, want ik heb niet alles 100% gesynchroniseerd tot nu toe?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ervan uitgaande dat het nu hetzelfde is als het altijd op de consoles is geweest; ja je kan terug gaan naar oude missies.
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is mooi dan. Maar ik hoop dat je dan per controlepunt opnieuw kunt beginnen? Anders heb ik gisteren iets stoms gedaan. Een maze waarin je een balletje in 2 minuten tijd in een gaatje moet laten rollen en dat is mij gelukt maar het schijnt wel heel moeilijk te zijn. Heb daar dus waarschijnlijk mazzel gehad. Maar daarna ben ik geraakt in een gevecht wat niet mocht en heb daardoor niet de 100% synch. Ik hoop dus niet dat ik straks die maze ook weer moet doen..
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik me niet vergis moet je de hele missie opnieuw doen; niet per checkpoint. Helaas.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De Vita heeft genoeg toffe games, en ik kan toch niet alles kopen. De 3DS is al een stuk langer op de markt, maar heeft echt niet meer toffe games vind ik. Alleen RE Revelations.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    $4,99 =( Ik dacht dat het F2p zou worden, en de DLC dan betaald. Het leek me ook nog best geinig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina