1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sony adviseert om de power-knop minimaal 20 seconden ingedrukt te houden.
    De PSVita schakelt zich dan uit , als je daarna de power-knop blijft indrukken dan kom je in het "servicemenu" van de PSVita terecht.

    [​IMG]

    --
    Net weer een email gestuurd naar Vodafone.
    Na bijna 4 weken staat het data-tegoed nog steeds op € 32,50.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok goed om te weten, want het gebeurde net gvd gewoon weer. Liep gewoon wederom vast, heeft dit te maken met de sleep mode? Want het is elke keer wanneer ik hem van de sleep mode haal.
     
  3. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk een softwarematige bug. Ik heb hetzelfde probleem ook al gehad.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hmmm ok, want ik las er op gamefaqs ook over. Iemand had echt veel van die vastlopers en toen werd hem aangeraden de Vita terug te brengen voor een andere. In het begin had ik er helemaal geen last van...hmm.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb tot nu toe nog maar 2 vastlopers gehad , de laatste keer wat tijdens het gamen met Uncharted.

    Mijn PSVita zet ik altijd in de sleepmode en dat gaat tot nu toe zonder problemen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Crap, ik ben stom bezig. Ik had besloten dat ik Motorstorm, Super Stardust en Mutant Blobs wilde hebben. Maar ik heb me op de een of andere vage manier verrekend en dacht dat ik met een kaartje van €20 voldoende zou hebben. Nu is er 1 dus een euro duurder dan ik dacht en kom ik een euro te kort. Verdorie. :+ Nu moet ik zien te kiezen welke ik laat vallen...

    edit: Super Stardust denk ik sowieso. Dan misschien ook maar gelijk dat advanced dinges erbij voor €2 meer. Nu nog kiezen tussen Motorstorm en Mutant Blobs.
    Ik ben slecht in keuzes. Help. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  7. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Mutant Blobs!!!!!! beste game op de Vita, na Rayman dan;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ook in totaal twee vastlopers gehad, allebei de keren nadat ik de Vita uit sleepmode haalde.

    Mutant Blobs is echt geweldig inderdaad, kwam erachter dat er ook een game hiervoor was, About a blob. Escape Plan valt me ook niks tegen, hij begint simplistisch en extreem kort,maar wordt later echt steeds cooler.
     
  9. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Fifa gehaald speelt heerlijk,
    Gewoon even snel de vita er bij op de bank voor een wedstrijdje toppie :D
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg vanmiddag de volgende mail van Vodafone over het data-tegoed van mijn PSVita.
    ----------
    Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is wanneer uw beltegoed hetzelfde blijft terwijl u wel verbinding maakt met internet.

    In mijn systeem zie ik dat er bij de aanschaf van uw simkaart een gratis databundel van 400 Mb op uw mobiele nummer is geactiveerd.
    Wanneer u verbinding maakt met internet wordt uw gebruik eerst van deze data voorraad afgeboekt.
    Deze bundel is geldig tot en met 19 februari 2013.
    Op dit moment heeft u nog 13 Mb op voorraad.
    Deze voorraad is bijgewerkt tot en met 13 maart rond 19:16 uur.
    Zodra deze voorraad geheel is verbruikt zal de bundel vervallen en zal het gebruik van uw beltegoed worden berekend en afgeboekt.
    -----------
    Begrijp alleen niets van de zin 13 MB op voorraad :confused:
    Volgens mijn PSVita heb ik tot nu toe maar Down:3789Kb en Up:487Kb hebben verbruikt.

    Vodafone heeft zijn gegevens niet goed of de PSVita maakt ongemerkt (slaapmodus) gebruik van 3G.

    Zal vanavond maar weer een mail sturen.
     
  11. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @melbuuln het schiet ook niet op met vodafone hoeveel mailtjes heb je al moeten sturen?
    Hopen dat het snel geregeld word;)
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Lees dat er veel meer klachten zijn over het 3G verbruik van de PSVita.

    Het viel me al langer op dat het vrij lang duurt voordat ik het Wifi logo in beeld kreeg.
    Zolang in gebruik maak van de gratis 400MB (€12,50) kan ik mijn data verbruik niet controleren :mad:

    Het probleem is met Vodafone dat niemand precies weet wat er aan de hand is.
    Antwoord krijgen via mail kan duurt soms meer dan 1 week.

    Bellen en naar de winkel gaan heeft niet veel zin , zo gauw ik PSVita zeg wordt het stil.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is het soms technisch onmogelijk om een mat scherm te gebruiken icm touchscreen? Met dit weer is de Vita beter bruikbaar als een spiegel dan als spelcomputer. 8)
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    No kidding, probeerde daarstraks Uncharted in de trein te spelen. Zelfs met de helderheid op allerhoogst was het niet te doekn, zeker niet in donkere gedeeltes. En jammer genoeg zat ik in een ondergronds locatie in Uncharted :F:. Heb het na 20 minuten dan ook opgegeven, ik zag gewoon niet meer naar waar ik moest.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou het gaat lekker zeg...


    Net probeer ik Unit 13 op te starten (gedownloade versie) , hij ging niet verder dan het menu scherm van de game. Dus ik druk de PS knop in en sla de bladzij om om de game te sluiten.

    Ik start de game opnieuw op, nu blijf ik de hele tijd de bubbel zien en er gebeurd niks. Zelfs de PS knop deed niks, dus ik moet de power knop wel indrukken. Nou vergeet het maar...ik bleef de hele tijd het roterende rondje zien en er gebeurde echt NIKS. Zelfs de hard reset werkte niet, en na een tijdje ineens kon ik hem afsluiten.

    Als dit zo doorgaat gaat ie terug naar Bol.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Even later...

    [​IMG]

    Misschien had ik wat meer van die specials moeten gebruiken. :+ Ik was er zó dichtbij om het in 1 run uit te spelen, en nu haal ik het niet omdat ik te zuinig ben geweest met mijn bommetjes. :p

    Nog 4 trophies (2 in de gewone game en 2 in de DLC) Jammer dat er geen platinum is, maar ach. Wordt de game niet minder leuk op. :D Vreemd genoeg in bovenstaande run geen 5 schilden verzameld terwijl ik las dat je dat na 2 werelden al hoort te hebben.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me zo'n ontzettend leuk spelletje he. Zou in de 3DSWare winkel moeten komen...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dual analog he. ;)

    Gewoon een Vita kopen. :cool:
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mah andere prioriteiten momenteel... En vriendin vindt het onzin om nóg een console te hebben... Ah well
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    3DS eerst verkopen en dán de Vita kopen. :cool:

    Nah, doe wat je wilt (of wat je vriendin wilt). ;) Ik vind het iig een top apparaat. Het is dat ik Just Cause 2 op de PS3 heb, anders had ik nu al meer op de Vita gespeeld dan op de PS3 sinds 2008.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina