1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha dat is geen slecht voorstel ;) Maar ik game te weinig om nog een kek apparaatje te bezitten.
    Al vind ik wel dat de Vita nú al betere games heeft dan de 3DS. Ook met name de vergelijking tussen PSN en 3DSWare...
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben ze in de Wonderstraat geen uitverkoop :+
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wondestraat ;) En wie weet, zal er eens doorheen lopen morgen ;)
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Ik vind het game aanbod van De Vita nog wat tegenvallen.

    Alleen Uncharted, Rayman en Unit 18 vind ik interessant.

    En aan Rayman heb je niets als je het spel al op de Xbox of PS3 hebt gespeeld.

    Tales from space: Mutant Blobs Attack & MotorStorm RC uit de PS Store zijn ook wel vet.

    Maar daar houdt het wel een beetje op (voor mij dan)..

    Ik hoop echt dat er een Resident Evil op de Vita uitkomt. Ik wou eigenlijk voor de 3DS gaan alleen voor Resident Evil Revelations. Na lang nadenken ben ik toch voor de Vita gegaan.

    Nu maar hopen dat we op de E3 een paar toppers te zien krijgen.
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Rayman spreekt mij juist totaal niet aan. Vind het een aanfluiting dat de game er zo simpel uitziet, net een SNES-game. Als je het vergelijkt met Uncharted wat er mogelijk is qua beeld had dit beter gekund. Had iig een 3D-wereld gemaakt.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Serieus? Dan moet ik je feliciteren want je bent de eerste die ik tegenkom wat Rayman niet prachtig vind. :+ Net een SNES game...hoe verzin je het. :p Het is daar boven op ook nog eens een geniale game. fuck 3D in dit geval.
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb het nooit gespeeld, dus het kan best een leuk spel zijn. Maar ik vond Mario ook altijd wel leuk, maar die ga ik niet op een Vita spelen. Daar verwacht ik wat beters van. Als Rayman 3D was geweest, had ik hem al in huis.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Rayman is een van de mooiste titels op de Vita. Dare I say. Jaaaah, zelfs mooier dan Uncharted. Het mag simplistisch ogen, maar de combinatie van de kleuren, de muziek en de gameplay geeft het spel een magische sfeer. De beste Vita game by far tot nu toe. Soms is simpel juist heel moeilijk, en dat is hier het geval. Het ziet er zo verdomd simpel maar toch zo ontzettend fraai uit allemaal. Hulde daarvoor.

    Het is een 2D platformer, ik dans van geluk dat het geen 3D game is geworden. Daar zijn genoeg games van, en ik denk dat Rayman never nooit zo vet was geworden als het een 3D versie betrof.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Welke 3D games dan? Ik heb voor de Vita nog geen cartoony 3D-games gezien. Daarom vind ik het juist heel jammer dat Rayman dat niet is. Heb vroeger veel plezier gehad aan games als Mario 64, Banjo Kazooie en Zelda. Dat soort spellen heb ik (nog) niet gezien.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Stomme Stardust slaat mijn score niet op :mad: (niet dat ie zó geweldig is denk ik, maar ach, op een paar domme deaths na ging het wel lekker)
    [​IMG]

    [​IMG]

    Overigens ook jammer dat het na 5-5 gewoon afgelopen is. Met nog 19 levens en ~19 bommen over had ik best wel eens willen kijken hoe lang ik het nog zou uithouden. :p

    Heb nu iig door deze
    [​IMG]

    100% \o/
    [​IMG]
    Helaas geen platinum voor deze game. Motorstorm RC heeft dat wel, maar daar zie ik het niet zitten dat ik het ga halen. :p Ik rijd best slecht, vooral in die rally wagentjes.

    (ik net alles netjes uploaden voor het screenshot topic, zie ik dat het voor Uncharted alleen al ~60 nieuwe zijn. Dat doe ik jullie niet aan, dus dan post ik maar even zo)
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik bedoel niet echt per definitie alleen de Vita, maar in zijn algemeenheid. Er zijn zeer weinig 2D platformers en dat vind ik persoonlijk erg jammer. Dat genre draag ik een warm hart toe, en dan is Rayman Origins ook nog eens echt een topgame.

    Ik heb ook genoten van games als Mario 64 en Zelda OoT of MM, dat is niet waar ik verder op doel. Maar er is helemaal niets mis met Rayman als 2D platformer, al helemaal niet op grafisch gebied. Ik wil alleen maar zeggen dat grafische pracht ook in 2D briljant mooi kan zijn. En Rayman kan je spel niet zijn, maar dat het spel grafisch echt top notch is, dat lijkt me lastig te ontkennen.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , na lang wachten dan toch de PS Vita aangeschaft !

    Ik heb er een 50 euro PSN code bijgekocht , en zit nog echt te twijfelen welke game ik wil aanschaffen , gelukkig kan ik overal demo's voor downloaden.

    Eerste impressie na even wat spelen en Demo van Uncharted , is dat het touch gedeelte echt super goed werkt , net als de ipad , misschien wel beter.

    Uncharted ziet er fraai uit , moet nog wel heel even wennen aan de controls maar dat went snel denk ik.
    Buitom dat er al best wat launch games zijn , zijn er niet echt titels waarvan ik ze echt MOET hebben.

    Al met al zeker tevreden , en word alleen maar beter denk ik !
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Rayman Origins is een geweldige game!! Op de Vita komt ie nog beter tot z'n recht dan op de consoles vind ik persoonlijk. Blijft zo jammer dat de game niet de aandacht krijgt die het verdient. Grafisch vind ik het echt een kunstwerkje! Echt een van de betere games van afgelopen jaar! Speelt echt heerlijk en is gewoon zo tof.
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er heel goed uit op de ps vita idd , maar ik heb hem al is gespeeld op de pc , ik hou best van platformers , maar ik vind dit iets te kinderlijk eruit zien , begrijp me niet verkeerd want het is een hele goeie game.

    Ik wacht met smart op Mortal Kombat volgende maand !
     
  15. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm als ik op me vita bij playstation network wil aanmelden krijg ik een foutmelding en zegt ie je moet verbinding met een wifi verbindingen hebben maar ik heb gewoon verbinding met wifi en kan gewoon internetten alleen ik krijg steeds een foutmelding,
    Iemand enig idee wat er aan de hand is?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Vergeleken met de 3DS launch is dit een killer launch lineup te noemen. Nou is Unit 13 niet een launch game,maar hij kwam al zo snel na de launch uit dat ik het eigenlijk wel als eentje zie. Maar ik vind de Vita tot nu toe heel sterk, straks in mei Mortal Kombat en in juni Gravity Rush, ook zo'n ijzersterke titel.

    Sony MOET gewoon toffe dingen gaan aankondigen bij E3, die Vita heeft zoveel potentieel.
     
  17. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Voeg me ff toe anders: Jackal_NL_83
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo man , ga ik ff doen zo !

    Jij ook aan de vita dus ?? Long time man :D
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, hoe lame zeg. De laatste dagen zijn er veel problemen met internet hier. Vanochtend weer, maar ach. Ik wilde dan maar even wat content over zetten naar de Vita. Heb je blijkbaar een internet verbinding nodig om wat bestanden, offline content, naar de Vita over te zetten :emo: Waar slaat dat nou weer op.
     
  20. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Om piraterij tegen te gaan....kan ik opzich wel begrijpen maar het is inderdaad vervelend als je geen internet hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina