1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij is Persona 4 alleen import (Fysiek) en anders alleen te downloaden via de PSN-store.

    Mijn hoogste score is nu 8600+ :).
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je begint compleet opnieuw. Naar die trophy had ik nog niet eens gekeken :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus... Ik krijg geen enkel leven meer in mijn vita (hoe ironisch met zo een naam :+). Het systeem liep maar weer eens vast, maar deze keer op een cruciaal moment. Tijdens een systeemupdate.

    Dag Vita :'-(
    [​IMG]
    Ik kan de Vita versie van deze verdorie niet vinden. :p

    Iemand enig idee hoe ik em nog kan reanimeren? 30 seconden de powerknop indrukken haalt niks uit. Het enige wat dan gebeurt is dat het blauwe lichtje aan/uit gaat.
    Al zal het waarschijnlijk wel betekenen dat ik terug moet naar de winkel. Net nu de TOMB update er is!
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Batterij erin en eruit halen?! Ik heb geen idee...
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Persona is uit in EU nu hoor
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Batterijen eruit? Zeg, dit is geen Gameboy! :+
    Nee, ik denk dat als ik de accu eruit wil gaan halen ik dat ding toch echt moet openschroeven. Lijkt me niet bevorderlijk voor de garantie.
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja geen idee joh. Nooit op gelet eigenlijk :+

    Al aan de PC/PS3 gebonden? Wie weet helpt dat...
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Effe aan stroom hangen ? + Hardreset ? anders terug naar de winkel en niet je memory kaart vergeten eruit de halen xD
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Werkt niet. =(
    Hardreset is gewoon 30 sec de power knop ingedrukt houden? Dat werkt ook niet. Geen enkel teken van leven buiten het blauwe lampje wat oplicht.

    Wordt inderdaad een tripje naar de winkel. fuck.
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dit is wat Sony zegt :

    Heb je het systeem ingeschakeld?

    Hou de activeringstoets gedurende 5 seconden ingedrukt als je het PS Vita-systeem voor het eerst aanzet. Als het systeem wordt ingeschakeld, licht de PS-toets blauw op en verschijnt vervolgens het scherm met de startinstellingen. Klik hier als de PS-toets niet blauw oplicht.

    Probeer het volgende te doen als het scherm niet verschijnt, zelfs als de PS-toets wel blauw oplicht.
    Schakel het systeem uit

    Druk op de activeringstoets en hou deze langer dan 30 seconden ingedrukt om het systeem volledig uit te schakelen. Laat de activeringstoets vervolgens los, druk deze opnieuw in en hou de toets 5 seconden ingedrukt om je systeem opnieuw op te starten.

    Laat als het systeem niet wordt ingeschakeld of als het scherm nog steeds niet verschijnt het systeem een paar uur met rust en neem zodra het scherm wordt uitgeschakeld contact op met de PlayStation-klantenservice.
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dus simpelweg wat ze zeggen is: Zet 'm uit door 'm 30 seconden ingedrukt te houden en zet 'm vervolgens weer aan. Restarten dus. Erg behulpzaam, Sony, daar konden we zelf niet achterkomen. o_O
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een ding weten we nu wel zeker. Ze liegen niet als ze dit zeggen. :+
    (om nog maar eens te benadrukken: ik heb de vita niet uitgezet omdat ik daar zin in had, het systeem was tijdens de update maar weer eens vastgelopen. Het is niet mijn schuld! :p)
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Persona 4 opgepikt :)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, back in business.
    [​IMG]

    En dan krijg je precies hetzelfde scherm als met alleen de Power knop 30 seconden ingedrukt te houden. Maar goed, er zal wel iets anders zijn want dit werkte wel...

    edit: Nu wel weer het vreselijke proces van alle icoontjes opnieuw rangschikken. :+

    edit: Apart, door die laatste update bij TOMB hoor je hogere scores te halen, en mijn friends hebben dat ook, maar ik haal juist lagere scores. 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ik het goed begrijp moet je al die drie knoppen tegelijk indrukken? Dat zou dan helpen? Is misschien handig te weten mocht ik het nodig hebben.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Gerechtigheid 8)
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed bezig! :+ Al gespeeld?

    Ah top. Ik begrijp soms nog te weinig van dat apparaat namelijk. Zo ben ik ondertussen achter gekomen wat dat PS Knopje allemaal inhoudt. Met name met de lichten. Bij mij was hij namelijk constant oranje aan het 'blinken', en hierdoor kreeg ik 'm niet opgestart. Bleek dus dat dat inhoudt dat hij aan het opladen is, maar nog niet genoeg kracht heeft om op te starten. Stukje bij beetje leer ik weer meer :+
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja zeker! Een uurtje onderweg nu, ben rustig aan het spelen. Zit echt nog aan het begin :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over 10 uur zit je ook nog in het begin. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina