1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    WOOHOOOOOOOO!! \o/\o/\o/
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je de PS2 versie al door en door kent, dan had ik dit toch niet gekocht. Beetje zonde van het geld lijkt me.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat doe je nou weer? Je adviezen had je vóór de aankoop mogen geven. Nu is het te laat. :+ Ik ben al zo een twijfelachtig persoon. :mad:

    Ik heb de game nooit zelf gespeeld, alleen gezien. Dus dat is dan toch een wat andere ervaring.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh okay, dat is wel zo. Alleen jammer van het verhaal dan ;)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, dat is wel zo. Maar ach, kan ik weer wat tijd met Chie, Rise en Yukiko doorbrengen. :+
    Oh, en dat nieuwe personage natuurlijk! Helemaal vergeten dat die er ook in zit.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik las hier geloof ik dat er ook een Persona anime is? Lijkt me leuk om die dan eens te bekijken. Het spel is niet echt mijn kopje thee, want bij Persona 3 op de PSP ben ik ook redelijk snel afgehaakt.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die op de PSP is ook wel leuk, maar is niks tov P4. Een cursor bewegen op een map is niet hetzelfde als zelf rondrennen. =(
    En de cast was gewoon minder leuk.
     
  8. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Je kunt je savegames met PS+ toch ook in de cloud opslaan? Dan kan je ze altijd terughalen als je een spel verwijderd hebt en weer installeert.
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh dat is een goeie inderdaad! Ik heb toch nog tot december Plus, dus dat moet wel goedkomen. Thanks voor de tip ;)
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1

    Och de enige game die ik echt erdoor mis is Virtue's Reward :)
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarmee mis je wel wat hoor ! :)
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt. Ik vond 999 helemaal geweldig namelijk... Maar Virtue's Reward haal ik ooit nog wel eens. Iets dat voor PS+ misschien ook nog wel geldt.

    Jij gaat voor een 'all girl squad' ;)?!
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet, Yosuke kan ik moeilijk dumpen. Hij is mijn bro. :+
    Ik denk dat ik uiteindelijk vooral met de grote 4 zal spelen. Charlie, Yosuke, Chie, Yukiko. Al word je op een gegeven moment natuurlijk wel gedwongen te wisselen. :p
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij noemt je character Charlie? XD Yosuke is inderdaad een grote baas. Die gaat mijn party ook niet uit.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, is een gewoonte hem zo te noemen door die Endurance Run. Charlie Tunoku. :+
    Geen idee of ik daar ook voor ga (net zoals je Link bij de Zelda games ook gewoon altijd Link noemt, ook al krijg je de keus), of dat ik zelf iets verzin. Ik ben daar alleen slecht in.

    Hoe heet jou 'Charlie'?
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijne heet Peter Ham :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo, niet te origineel zijn he!
    :+

    Eigen naam ga ik sowieso niet gebruiken. Dat is gewoon...vreemd. :p
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Kenji Akira. :cool: Maar nu ik weet dat hij Yu Narukami heet in de anime, had ik 'm zo genoemd.

    EDIT: Peter, wat is je PSN ID? Dan voeg ik je toe. Als je dat wilt, ofcourse. ^^
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat had ik ook gedaan...als ik het had geweten..:+
    Vind dat altijd maar gekut. Alsof je je beter identificeert met het karakter als het je naam heeft, maar verder totaal niet op je lijkt.....|:-

    Good question, voeg ik je ook toe (mijne is MAD-1976....zelfde als de Xbox dus maar dan met een streepje ipv spatie...kon de spatie toen de eerste keer niet zo snel vinden dus maar een streepje gedaan:9) )

    EDIT: wat houd de online functie in Persona eigenlijk in? Is me niet helemaal (helemaal niet) duidelijk.....?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan zien wat andere mensen gedaan hebben overdag (Dus social activities) door op die Voice knop te drukken. Bovendien krijg je een knop als je in de TV zit (Dus in de dungeons rondloopt) die SOS heet. Als je daar op drukt, kan je een extra boost krijgen van andere spelers. Want als je op die knop drukt, krijgen andere spelers ergens op de wereld dat je hulp nodig hebt. Dat bericht kan jij dus ook krijgen. En als je het dan accepteert (is alleen een kwestie van op een knop drukken, meer niet) kan je iemand anders enorm helpen. Maar als je dus zelf op de knop drukt, vraag je om hulp.

    Oke misschien beetje omslachtig uitgelegd. Maar hopelijk is het duidelijk zo :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina