1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken de andere niet. Dat scheelt :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij zult dan de originele vreselijk vinden omdat je de nieuwe gewend bent. :+
    Hier is een stukje wat ik een jaar of 2 geleden via een emulator had opgenomen:
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou moet ik zeggen dat de oude stem niet echt energiek is i.v.m. de nieuwe. Chie zelf komt heel energiek over, terwijl de oude stem dat niet echt laat reflecteren. Dit had ook prima een stem kunnen zijn voor Yukiko eigenlijk.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    True; huidige stem komt wat energieker over, maar vind de oude toch wel minder op je zenuwen werken.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de nieuwe klinkt niet energiek, maar te hyperactief. :mad:
    Niks wat je zegt zal me ooit kunnen overtuigen dat de nieuwe op wat voor manier dan ook beter is! :'-(

    :+

    Chie en Teddie zijn toch de enige die zijn veranderd? Of kom ik voor nog meer verassingen te staan? :p Yukiko, Yosuke, Dojima en Nanako zijn allemaal hetzetlfde (al had ik even een kleine twijfel bij Nanako, maar dat zal wel gewoon even aan mij hebben gelegen)
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe stem is veel beter man!
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nog geen andere karakters tegen gekomen, dus geen idee hoe het met de rest zit ;) Hoe ver ben je nu in de game eigenlijk?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, jou kan ik dus schrappen van mijn lijstje van mensen met smaak. :+
    (jij zal nooit de oude goed gaan vinden en ik nooit de nieuwe. Ik zal er aan wennen, omdat ik moet, maar beter dan de originele Chie? NEVER)
    [​IMG]

    [​IMG]

    15 april dus. :p

    Teddie zijn stem valt me trouwens erg mee. Ben er zelfs aan het twijfelen of het überhaupt wel anders is. 8)
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ho ho, ik vind Emma ook een lekker ding! :+ 8)

    Maar inderdaad. Als jij de nieuwe stem voor het eerst had gehoord, had je die waarschijnlijk ook beter gevonden. En vice versa...
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Speel eens door! :cool:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wees blij dat ik mijn idiote plan niet heb doorgezet om 1 ingame dag per dag te spelen! (en dan natuurlijk ook beginnen op de startdatum van de game aangezien dat ook in april is).
    Ok, een echt plan was het niet, eerder een vage gedachte wat opeens door mijn hoofd schoot. :p

    Bedacht me toen ik bezig was hoe heerlijk het moet zijn als alle mysteries in de game ook nog echt... mysteries zijn. :+ Zou leuk zijn geweest als ik alles kon vergeten en weer opnieuw kon beginnen. Ah well... Ik ontmoet Chie iig opnieuw voor de eerste keer. ;)
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Niks verklappen he :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, natuurlijk niet. ;)

    En jij niet spoilers openen die niet voor jou zijn bedoeld! :+
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zet dat er voortaan even bij :+ Al ben ik wel een stukje verder dan jullie nu denk ik :) Zo'n 21 uur onderweg.

    Deze week helaas wel weinig tijd. Deadlines en tentamens.
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha dat ga je nooit op die manier volhouden. Sowieso zijn sommige dagen extreem kort, als je 'm alleen invult met een date of shoppen in de stad of iets. Dus speel gewoon door! :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het was ook maar een idee wat in de eerste 2 seconden leuk leek, om er daarna inderdaad achter te komen dat het niet te doen is. :+

    Damn, Persona 4 figurines zijn duur. Leek me wel grappig om mijn tv meubel wat op te fleuren (is nu grijs, bruin, zwart), maar 42,50 excl voor een 10cm lang poppetje. Ehh... 8)
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de goede verhalen hier ga ik de game ook maar eens halen en mijne vita van onder het stof halen.
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb er twee laten importeren uit Japan. Foto volgt nog wel een keer. Heb Jiraiya en Izanagi-no-Okami. Was er inderdaad redelijk wat voor kwijt, maar wat zijn ze vet zeg. 10 cm is niet helemaal waar. Je kan ze op een standaard zetten wat ze groter maakt en natuurlijk bepaalde poses aan laten nemen waardoor het groter wordt. Jiraiya was voor mij zo'n 20 pond, met 4 pond verzendkosten en Izanagi-no-Okami was 42 pond met 4 pond verzendkosten.

    Beide zijn ze erg goed geschilderd en erg flexibel. Met Jiraiya kan je de meest gekke poses aannemen, maar hij heeft geen accessoires. Izanagi-no-Okami heeft dit dan weer wel, maar heeft iets minder joints die kunnen bewegen.

    Ondanks dit alles: zeker geen waste of money. Gewoon doen! Ze zien er echt heel vet uit, en beter afgewerkt dan menig beeldje of poppetje van een Collectors Edition o.i.d.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik was aan het kijken naar de Nendoroid poppetjes. Die zijn wel 10 cm.
    Maar ik heb er nu gevonden die wat meer acceptabel zijn qua prijs; een Rise en Yukiko voor zo een €20 p/s (excl). Ik ben geen expert in het kopen van barbie poppen, dus geen idee of het bootlegs zijn of wat dan ook, maar ze zien er goed uit. Voor diezelfde serie varieert de prijs van ~€20 tot €100+. Nu heb ik maar mijn fingers crossed dat diegene met de hoge prijs de oplichters zijn, haha :+
    (Chie is nog het vaakst onbetaalbaar, en de enige betaalbare Rise is in bikini 8) sold!)

    Het probleem met import buiten de EU is dat je met de invoerrechten zit boven de €22. :mad:

    Bij welke shop had jij besteld?
     
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Via Amazon.co.uk. Die leverde dan weer producten vanuit particuliere verkopers die dan overal op de wereld gevestigd zitten. Zo heb ik dus die producten uit Japan laten komen. Ik had de volgende figures:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Jiraiya is nu £29.97 met £4.08 verzendkosten bij Amazon

    Izanagi-no-Okami is £32.06 met gratis verzending bij Amazon (Goedkoper dan toen ik 'm dus kocht :mad:)

    Er zijn ook meerdere figurines van Persona's van D-arts. Zo heb je ook Izanagi voor £82,- (8)) en Konohana Sakuya voor £32,96. Alleen is Konohana Sakuya blijkbaar echt een kut figurine omdat alles heel gammel in elkaar zit.

    Waar heb je Rise en Yukiko voor zo weinig kunnen vinden dan? Dat vind ik eigenlijk ook wel interessant :p
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina