1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ohhhh ja, Amazon. Hoe kan ik die winkel iedere keer vergeten. Even kijken hoe ik goedkoper uitkom, want aangezien ik geen CC heb zou ik dus zo een virtueel ding moeten kopen wat weer wat extra kosten met zich meebrengt. :p
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ai ja dat is minder..

    Maar waar heb je Rise en Yukiko gevonden? :D
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of je kunt via iemand die wel een CC heeft bestellen.....?;)


    Bij Archonia.com (belgische manga/comics shop) hebben ze ook aardig wat spul van Persona, van dure en goedkope(re) figuurtjes tot keychains....
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ken echt niemand met CC. Ja, op XBW, maar irl niet. :+
    eBay :p
    [​IMG]

    [​IMG]

    ^Met kleding vond ik allemaal te duur.

    Als het allemaal in een redelijke prijsklasse valt wil ik beetje bij beetje best de hele gang. Maar buiten Yukiko, Rise (en Chie) zijn ze vrij lastig te vinden.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet je met die dingen man :+?!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lol, wat moet je met alles wat geen essentiële levensbehoefte is? :+ Zo kun je bij alles wel vraagtekens zetten ;)

    En het geeft wat kleur aan mijn tv meubel. (vergt tenminste geen onderhoud zoals domme planten, haha :D)
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja dat ben ik niet helemaal met je eens. :) Meer dan neerzetten kan je die dingen niet. En of het goed in de smaak zal vallen bij de dames betwijfel ik.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Serieus, is dat iets waar jij op let? Fuck het soort dames wat daar moeilijk over doet.

    Weet je, heel veel dingen die je kan alleen kan neerzetten vindt niemand een probleem, maar zodra het een beetje een anime tint heeft is het opeens niet meer in orde. Apart.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jaja, met kleren vond je te duur, tuurlijk joh :+

    Verder wel eens met Dulle, als dames daar op afknappen weet je sowieso genoeg :+, niet dat ik die beeldjes zelf neem overigens, ik ben niet zo'n verzamelaar van dat betreft :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, check de prijzen zelf! :+ die dingen zijn verdomd duur.

    Ik ben zelf ook totaal geen verzamelaar (koop nooit CE/LE's + heb verder buiten games zelf helemaal niks game gerelateerds) en verder heb ik buiten Persona helemaal niks met JRPGs, anime en al dat soort shizzle. Maar om de een of andere reden is deze game iets speciaals bij mij. Tsja, why not. Het is niet alsof ik ze bij me in bed neem. :+ (en dan nog, mocht een of andere gozert dat willen, dan nog interesseert me dat geen bal en moet ie dat zeker doen 8))

    Hm, nu jij hier bent wilde ik opeens dat ik mijn char van GW2 kon laten omtoveren tot zo een poppetje. :lol: Zou mooi staan naast de minecraft dingen die mijn zusje in elkaar heeft gezet. :cool:
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is allemaal plastic rotzooi en nog duur ook. En als het wel een degelijke kwaliteit heeft betaal je honderden euro's.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Neuj dat niet hoor :) Was meer een grapje eigenlijk :)

    Anime wordt vaak raar naar gekeken inderdaad. Nu is het ook vaak wel erg suggestief allemaal hoor:+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het moet op het personage lijken en rechtop blijven staan. Meer verwacht ik niet van die dingen. Ik weet dat als er zijn van €100+, dat die van €20 waarschijnlijk niet de beste kwaliteit ooit is. ;) Maar als ie gewoon op een kastje komt te staan is dat allemaal geen probleem. Ik ga de game niet naspelen! :+
    Vaak wel (zo zag ik op die site wat MAD me aanraadde 18+ dingen staan), maar ik kan me er nooit druk om maken wat anderen willen. Sommigen hebben een kussen en dekbedovertrek van hun favoriete anime meisje. Nou, als zij dat willen moeten ze dat vooral doen. :p

    Maar wees gerust hoor, ik heb buiten die toekomstige Yukiko ook wat meer sociale geaccepteerde en stijlvollere decoratie! :+
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is toch leuk voor in de vitrine? Althans dat vind ik...

    Had jaaaren terug ook alle figuren van Final Fantasy 8. Toendertijd verkocht aan een Fransoos voor 200 gulden.:+

    Verder heb ik ook niks gehad.....enige wat nu in de vitrine gedisplayed staat is de Normandy van Mass Effect, en de special editions van de 3 games.


    Vind die anime figuurtjes altijd wel mooi, maar heb er het geld ook niet voor over.
    Die dat wel hebben, prima toch? Ieder zijn hobby.:thumbs:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Normandy? :eek: Heb je misschien een fotootje? Hoe duur was ie?

    (oh ja, de Vita krijgt een update waarmee je folders kunt creeren. :+

    • You can configure folders.
    • Up to 10 icons in a folder.
    • You can name the folders what you want.
    • The icons displayed on the home screen get shrunk a little, so they also end up a bit grainy.
    • Unclear whether the icon limit will increase or not.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij die Belgische shop gekocht voor....35 geloof ik. Moest ook nog comics hebben dus verzendkosten had ik toch al.
    Ding is wel klein hoor, dat viel wel een beetje tegen.
    Je hebt er twee; Cerberus en Alliance.

    Er komt ook nog een derde aan die groter is maar de prijs...300.
    (er komt ook een SOvereign uit voor ongeveer dezelfde idiote prijs....maar klapper is dan toch wel een Avenger replica gun voor 800 dacht ik...8))

    Zou best een foto willen maken maar geen idee hoe ik die toevoeg op dit forum...
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    holy shit 8) Op zo een momenten droom ik dat ik in een gigantisch huis woon waar ik lekker een hele ruimte kan toewijden aan games. Vol met dat soort replica's en 'plastic rommel'. :cool:

    Aan wat voor formaat moet ik dan trouwens denken? Op de site zie ik geen afmetingen staan (of ik kijk eroverheen)
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh maar daar ben ik ook niet bang voor. Die poster van Emma zijn wel classy natuurlijk ;)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Absoluut! Een huis zonder Emma poster is geen huis te noemen. :+

    voordat men weer een verkeerd idee krijgt; nee ik heb geen Emma poster :+
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina