1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zal es kijken. Had gewoon gekeken naar mn download lijst. Helaas doen niet al mn psx games doen het
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eh, PSX games... die maken niks uit. :+
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dulle en Harry Potter... :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja...? :+ Blijft gewoon leuk. :p

    De Lego games zijn leuk, maar ik zou graag een echte HP game willen spelen. Ze zijn niet super, maar ja... Het is niet alsof ik een ruime keus heb.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Geeft ook niks ;)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hele tijd terug Sly gekocht. Vandaag eindelijk begonnen. Genieten. :D Alleen al die cutscenes, ik zou daar wel een hele cartoon van kunnen kijken.
    Doodzonde dat deze game vrij slecht heeft verkocht (dacht ik), want deze eerste indruk is heel erg positief. Lekker platformen, wat kistjes kapot slaan en een geinig verhaal met goede cutscenes. Wat heb ik dit soort game gemist. _O_
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De demo viel me zwaar tegen, vooral erg houterig. Of valt dit allemaal wel mee?
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben maar weer is begonnen aan Rayman Origins, alwel een tijdje uitgespeeld maar nog geen platina. Heb nu de moeilijkste trophies, gaat alleen weer wat tijd inzitten voordat ik platina hebt.

    Deze week maar ff Killzone: Mercenary pre-orderen.

    BTW, Tearaway uitgesteld naar 22 november!
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eh, er is me niks opgevallen. Misschien is het wel houterig, geen idee. Niks wat is blijven hangen iig. :+ Voegt natuurlijk ook wat toe aan de jaren '90 charme. :cool:

    edit: De laadtijden zijn wel vreselijk lang...
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, lekkere ouderwetse platformer!:thumbs:
    Heb em nu heel effe aan de kant gelegd omdat mijn dochtertje mee wil kijken (morgenvroeg dus pas weer) maar ben ondertussen begonnen aan de Ratchet & Clank HD collectie. Had die ook al een tijdje liggen, en had er door Sly ook weer erg veel zin in gekregen. Blijven heerlijke games!_O_

    Houterig? Ik heb de demo op de Vita gedaan, maar kan me dat niet herinneren...Speel de game nu op de PS3, en gebruik de Vita straks om de treasures te zoeken (de Vita kun je dan gebruiken als scanner waarop alle secrets te zien zijn waar ze liggen). Best geinig verzonnen!


    Dat viel mij ook al op ja. Enige echte minpuntje, wat eigenlijk niet meer van deze tijd is.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag dus voor PS+ Lego LotR, yay! :cool:

    Enige minpunt aan Sly vind ik trouwens die vage mini-games met Bentley. Nu zijn ze nog easy, maar ik zie ze later nog wel irritant moeilijk worden...
    Ben ook benieuwd naar wat voor andere tijdperken we gaan. Hopelijk zit er nog wat leuks tussen. :+
    Ook fijn dat er veel checkpoints zijn. Ik heb tegenwoordig steeds minder zin om te falen en hele stukken opnieuw te moeten doen. Ik word blijkbaar steeds meer casual! :p Ik haal geen/weinig voldoening meer uit een hoge moeilijkheidsgraad, ik wil gewoon...spelen...de ervaring. fun. Merk ik ook aan de games die ik tegenwoordig wel/niet leuk vind. Wat heb ik gisteren bv zitten spelen? Spartan Assault, Fruit Ninja, Angry Birds en Sly.
    En Far Cry 3, maar daar vond ik geen bal aan.

    edit: Oeh, nu weet ik waar Sly me de hele tijd aan liet denken!
    [​IMG]

    Zal wel het tijdreizen zijn.
    Bugs was awesome.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    NIce, die had 3 jaar geleden nog op de pc gedownload. :9
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Lego lor is toch voor vita? Denk je dat als je de serie lordoftherings niets aan vind, deze game wel leuk gaat vinden?


    Btw, bugsbunny kapot gespeeld op de ps1 haha
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vraag me af of die alleen zo goed is in mijn herinnering, of dat het echt een kwaliteitsgame was.
    Wacht, ik wil het niet weten. Ik wil de herinnering niet verpesten! :+

    Stone Age was het meest awesome gedeelte van de game. :cool: Hopelijk heeft Sly ook een Stone Age level! :p
    Lego games zijn gewoon altijd leuk.
    En speciaal voor jou; de 100% is altijd easy.

    Geen idee hoe goed de Vita port is trouwens, ik heb alle lego games tot nu toe op de 360 gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh ja, vandaag staat het nieuwe Plus spul erin....dat wordt straks weer downloaden! Lego LotR, Spec Ops (voor de SP), Vikings Attack....\o/

    ....dus je ziet het als minpunt dat ze straks moeilijker kunnen gaan worden, maar weten doe je het niet maar toch een minpunt....?:+

    Natuurlijk wordt het wel iets moeilijker, maar tot nu toe heb ik er met geeneen moeite gehad.


    Waar ben je nu?

    heeft niks met casual te maken, je wordt gewoon oud....:+
    Checkpoints zijn altijd _O_, volgens mij vind niemand het leuk om stukken over te doen, moeilijkheidsgraad of niet.

    Ik speel al mijn games op normal, of het moet op hard goed te doen zijn zoals bij Amalur, maar anders altijd op normal. Daarom zul je mij ook nooit Dark/Demon Souls zien spelen; veel te moeilijk, ik speel games voor de fun, niet om elke 3 stappen dood te gaan.

    Mass Effect daarintegen vind ik wel leuk om op Insanity te spelen, puur omdat je dan je powers echt goed moet gebruiken.

    Wat heb ik gisteren bv zitten spelen? Spartan Assault, Fruit Ninja, Angry Birds en Sly.
    En Far Cry 3, maar daar vond ik geen bal aan.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, kijk. Ik vind ze nu al niet leuk. Dus een minpunt. :p Niet omdat het misschien moeilijker wordt, maar omdat het nu al niet leuk is. De eventuele extra moeilijkheidsgraad maakt het alleen maar erger.

    Oh ja, Dark Souls... Dat mensen daar voldoening uit halen om iedere 3 stappen dood te gaan. 8) Dat is geen uitdaging meer, dat is pure frustratie. Kan ik net zo goed tig keer achter elkaar met mijn hoofd tegen een muur lopen. Even leuk. (en daarbuiten vind ik de game ook gewoon crappy, maar goed)

    EN NOEM ME NIET OUD! :+

    Ik ben trouwens nog in Japan.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, die BB game ken ik ook nog wel! Was een leuke game toen!

    Kutzooi, dacht dat als ik eenmaal Sly op de cloud had gesaved, dat ie dat dan elke keer automatisch zou doen; niet dus.

    Wilde net verder gaan op de Vita, zit ik nog in Japan...:mad:

    Straks effe goed doen dan.

    Oh, erg leuk trouwens: al je trophies gaan mee naar de Vita als je op de cloud saved en die save laad naar je Vita.:thumbs:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    2 aparte trophy lijsten dus?
    Ik ken iemand in dit topic wat dat erg leuk zal vinden. :+

    Nieuwe PS+ maand betekend nieuwe Memory Card zorgen, haha :p Nee, ik ik koop nog steeds geen grotere!
    Hm, deze keer denk ik maar de games waarvan ik ook een PS3 versie heb maar verwijderen (ook al heb ik liever de Vita versie). Dag Guacamelee en Motorstorm RC!
    En Super Stardust dinges...

    Kut Sony. :+
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Als je om de drie stappen dood ging in Dark Souls dan zuig je gewoon in gamen :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien waren het er wel 4!

    En daarnaast vind ik de hele opzet van de game 10x niks, zoals ik ook in het Dragons Dogma topic vaker duidelijk heb gemaakt. Dat heeft dan verder niks met het aantal deaths te maken. Het is gewoon een kutgame. Iedereen die het speelt haat gamen en het leven.
    :+

    (en je weet ook wel dat DS 'die game waar je vaak dood gaat' is. ;))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina