1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, ik kan het maar beter even zeggen voor je uit schuldgevoel die memory card gratis weggeeft aan mij!
    *kuch*

    :+
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Deal is nog niet rond hoor (heb nog geen bevestiging ontvangen) dus kan je niks geven...het is dat ik em zelf goed kan gebruiken, anders....:+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zijn er hier mensen die Uncharted: Fight for Fortune hebben? Na Journey te hebben gekocht heb ik nog 4 piek over. En deze heeft mijn aandacht getrokken.
    In het review topic staat 1 (positieve) review, maar ik wilde eens weten of meer mensen het inmiddels hebben gespeeld.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is toch die card game?:confused:

    Niet gespeeld....voor dit soort games zou een demo fijn zijn; Uncharted is altijd tof, maar dit is dan ineens zo iets anders....
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Niet gespeeld, ondanks dat ik een groot Uncharted fan bent. Staat wel mooi bij je trophies als je hem platina kan halen _O_
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het ook echt jammer dat ik zo weinig opslagruimte heb. Er staan nu nog meerdere gratis spellen op mijn ps3 klaar voor de Vita, maar ik heb totaal geen ruimte meer. Heb nu maar 8 gig. Het is dat ik die belachelijke bedragen voor een 32 gig echt te gortig vind.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wel handig dat je nu veel gemakkelijker en sneller data naar de wolkjes kunt uploaden.
    [​IMG]
    [​IMG]

    (jaja, ik moet nodig eens verder... :p)

    En de bubbels hebben blijkbaar AA gekregen! 8)
    [​IMG]

    edit: Kijk eens aan. Jullie kennen dat vreselijk lelijke screenshot van het Lego LotR menu nog? Dat was blijkbaar een bug. Ziet er al stukken beter uit.
    Voor:
    [​IMG]

    Na:
    [​IMG]

    Zouden games als Uncharted er nu ook beter uitzien op screens? :+
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Je bent er lekker vroeg bij Dulle :p Ik wil trouwens nieuw homescreen dan die bubbels. Heb het nu wel een beetje gezien, ze nemen teveel ruimte in, ook al kan je ze in een mapje doen.

    Btw, ik heb nog steeds een probleempje. Als ik bijvoorbeeld savonds naar bed gaat, mn vita staat dan met het blauwe lampje te branden. Aan, uit. Of soms zelfs te knipperen. Ik heb proberen deze logica te volgen, maar snap der geen bal van. Soms staat die zelfs te knipperen als er geen melding is.

    Ik wilde dit dus graag uit hebben, maar wilde wel pop ups krijgen als ik iets aan het spelen was. Dus ik had alle vinkjes uitgezet met blauw licht. Toch weet de vita constant het lichtje te laten branden. Hoe dan ook, wanneer ik 1 vinkje, soort van het hoofd vinkje bij meldingen uitzet, gaat het blauwe licht niet branden. Maar als ik dan een trophy behaal of als er vrienden online komen krijg ik ook geen melding/pop up.

    Dus weet asjeblieft iemand het antwoord? Ik erger me hier dood aan. Alvast bedankt :+
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gerucht gaat dat Sony een bundel gaat aankondigen met de PS4 en Vita voor EUR 499,-. Hoop dat dit gerucht klopt want dat zou een erg mooie prijs zijn voor een Vita bij je PS4 aanschaf. En een stuk beter als Kinect 2.0 voor dezelfde prijs :+
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ja, wat wil je. Niemand koopt een Vita, dus ze moeten hem wel ergens mee bundelen. :lol:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Berg de Vita ergens op waardoor je het lampje niet ziet? :+
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Zat ik ook aan te denken xD maar zuipt dat niet batterij? De batterij van de Vita is toch al verreweg van goed. Maar heb jij er geen last van btw? :x

    EDIT: Mensen die 2.60 firmware al hebben, houd je ps knop ingedrukt ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2013
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, want ik berg de Vita op waardoor ik geen lampjes zie. ;)
    En tov wat zou het batterij moeten zuipen? Gezien jij klaagt over de lampjes neem ik aan dat je de Vita toch al aan hebt staan? Denk je dat ie in een la/opberghoesje/onder je bed meer van de batterij vergt? :+

    Hoe dan ook, stand-by vergt bijna niks. De Vita staat al meer dan een jaar constant aan.
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor EUR 100 wil ik hem heel graag en met mij vele anderen gok ik zo. En wie hem niet wilt koopt een PS4 zonder Vita. Wordt bij Kinect 2.0 iets lastiger en die wilt ook niemand :+
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Daar heb je een punt, haha ik hoor der eigenlijk ook niemand over klagen. Dus dan doe ik dat wel :). Dan dek ik iedere avond mn vita lekker in.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik gebruik gewoon nog altijd dit:
    [​IMG]

    Blijft de perfecte oplossing. Iedere avond netjes terug erin doen, geen last van lampjes en het spul is zo zacht dat ik er onmogelijk krassen op kan krijgen. Grootte is ook perfect.
    Het enige nuttige wat ik ooit van Nintendo heb gehad. :+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    2.60? Ik heb 2.11
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou het dan niet tijd worden om te updaten? :+
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    argh nog steeds die kut bubbels!
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bubbels zijn leuk.:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina