1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Jup ;)
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zag het staan, wel gigantisch goede deal zeg :eek: ouwe mazzelaar !
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Was een mooi prijsje absoluut! Heb drie games nog voor 30 euro op tweakers kunnen verkopen :D Echt een briljant apparaat trouwens! Heb ook vet veel zin in Persona 4 Golden :)
     
  4. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer, maar jah man totaal overgestapt naar ps:)
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Ach voor niet heel veel meer heb je ook dit prachtige apparaatje :thumbs: Ben heel benieuwd hoe de Vita met de PS4 werkt. Moet ik alleen eerst nog even geld voor een PS4 zien te vinden :+
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Gisteren met Resogun geprobeerd, en werkt soepel. Hangt natuurlijk van je WiFi-verbinding af, maar inputlag is nauwelijks te merken bij een goede verbinding. Kwaliteit en framerate ligt uiteraard lager, maar dat is ook logisch.

    Nog effe een vraag. Ik heb een 4GB-kaartje met Tearaway, Steamworld Dig en Hotline Miami (allemaal download)i. Als ik echter bij 'content op geheugenkaart beheren' kijk, zie ik dat 1,8GB wordt gebruikt door applicaties en nog eens 1,4GB door 'Downloadgebruik'. Wat houdt dit laatste in?

    Edit: Aha, zie het al. Had Gravity Rush van 1450MB nog als download staan maar gepauzeerd bij 0% (stond nog in de wachtrij). Blijkbaar reserveert hij al die ruimte voorafgaande aan de download zelf.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2014
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Waar moet ik op Letten als ik een Vita wil kopen?

    Las iets van oled of lcd schermen?

    Hoeveel gb zou ik minstens moeten hebben als kaartje?

    16gb?

    Ik zie mezelf niet echt spellen ervoor kopen, maar heb al 2jr Psplus en iedere maand elke spel in mijn download map gezet, dus als ik een Vita koop heb ik gelijk een backcatalog van jewelste ;-)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eerste model kopen PS Vita 1000 (nieuwe is nog niet in NL) en 16gb is wel aan te raden, zeker met PS+. :)
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    ik zie ook vaak 3g of wifi staan, werkt dat 3g met een extra abbo erbij dan ofzo net als bij een telefoon abbo? Mis je veel als je alleen zo'n wifi model neemt?
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, mis je niks aan hoor. Er zit een Vodafone sim bij met data-tegoed, maar je kan alleen downloaden en berichten sturen. Totaal niet boeiend. Verder heeft het 3G model GPS.
     
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    dus aan te raden om de wifi 16gb versie te halen? Zit ook op marktplaats te kijken voor een leuke combo.
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    16GB is wel mooi om te beginnen idd imo, mocht je ooit altijd nog meer willen kan je gewoon dan als nog kopen. Als je alles meteen in begin koopt dan is het misschien nog wel een groot bedrag allemaal.

    Als de 3G versie net zo duur is of goedkoper kan je voor de 3G gaan, is de 3g versie duurder dan sowieso de Wifi.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zoals hierboven al gezegd heb je aan 3g niet zo heel veel dus kun je dat net zo goed negeren. En als je een beetje telefoon hebt kun je hem tetheren.

    16gb is inderdaad wel echt de comfort minimum imo, als een 4gb of zelfs kaartloze versie veel scheelt zou ik die kopen en er dan een 32/64gb kaartje bij halen.
     
  15. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Thnx, als mensen nog leuke combos weten te vinden let me know!

    Kan je als je een wifi 3g model hebt dat 3g ook uitzetten? Ik wil niet extra betalen enzo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2014
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan haal je de simkaart toch uit de PSVita ;)
     
  17. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    De saved games van PS Vita games kun je gewoon in de cloud als PS+ member zetten, dus dan is een game tijdelijk verwijderen niet zo n probleem. Hoe zit dit met de PS One games op mijn Vita? Als ik mijn FF7 en FF9 even wil verwijderen, maar geen saved games wil verliezen?
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je een PS3, dan daar een back-up op maken, heb je geen PS3 dan even een kopie maken via je PC door de Vita aan je PC te koppelen met de bijgeleverde USB kabel.:thumbs:
     
  19. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Prima, bedankt! Er is dus geen mogelijkheid om enkel de saved games te bewaren?
     
  20. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik heb net een ps vita gekocht via marktplaats, zon vrouwtje had hem gewonnen met een prijsvraag. Het betreft een 3g/wifi model wel met maar 4gb. Heb er 90 euro voor betaald en hij zat dus nog helemaal ingepakt. Best goede deal dan toch?
     

Deel Deze Pagina