1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind de 2000 er cheaper uitzien hoor. De originele ziet er heel degelijk uit en je hebt echt het gevoel een top apparaat in handen te hebben. De 2000 ziet er meer uit als...speelgoed.
    Waarom heeft de 2000 bv ook zo een vierkant om het scherm heen. Heel lelijk. Alles ziet er gewoon net een tikkeltje goedkoper uit. De knopjes, het scherm, de case...

    En dat licht van jou hebben ze gewoon verplaatst, het is niet weg. :+
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    zo?
     
  3. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    ja zo :p thanks.

    Zit nu aan de bovenkant maar misschien gaat die niet meer auto aan :9

    Scherm met die rand is idd wel lelijk, maar wat ik wel mooier vind is dat die dunner is, en niet die dikke (iphone) rand heeft.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    iPhone rand?

    Dunner is misschien fijn. Dunno. Heb nooit het idee gehad een log apparaat in handen te hebben en dat het lichter en dunner moest worden.
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    [​IMG]
    [​IMG]

    Die grijze randen :p Op de Vita ziet het eruit als heel goedkoop plastic. Vind het dunner/lichter zeker geen reden om een nieuwe vita te kopen, vooral niet door het scherm minder is.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het er op dat plaatje ook goedkoop uitzien hoor. :+ Maar goed, ik heb nog nooit een iPhone in handen gehad, dus geen idee hoe het aanvoelt. Ik heb op de Vita die grijze/chrome accenten iig nooit lelijk gevonden.

    De beste verandering is dat je nu gewoon kunt opladen met mini-USB ipv die speciale kabel wat je erbij krijgt. Dat had al vanaf het begin zo moeten zijn...
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Op iphone voelt het beter, volgens mij is dat ook van aluminium maar weet niet zeker. Die mini usb vind ik nu juist kut, nu zijn de accessoires als cradle ook niet meer compi, ze hadden gewoon 1 keuze moeten maken en zich daaraan houden. Daarnaast vind ik het gewoon vreemd dat die accessoire poort weg is?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat ze die poort toch nooit gaan gebruiken. Kunnen ze weer een paar centen besparen door het eruit te slopen.

    En dat klopt ook wel, dat oude accesoires niet meer compatible zijn. Dat is kut.
    Maar uiteindelijk is het toch de goede beslissing dat ze voor mini-usb gaan. Het is wat laat, maar beter laat dan nooit. Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die gaan upgraden downgraden naar de 2000, dus het zullen toch vooral nieuwe klanten zijn wat de 2000 gaan kopen. Dat oude accesoires niet meer werken zullen ze niet echt merken. (dan moet wel in de winkel duidelijk gemaakt worden dat dat het geval is natuurlijk)
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Inderdaad maar ik ben al zooooo lang benieuwd waar die accessoire poort nou zou voor gaan dienen. Had stiekem gehoopt op een kabel naar je tv... Maar ik denk nu eenmaal dat er niks meer voor uitkomt.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waarom stoppen ze een slechter scherm in de 2000? Dat is toch totaal onlogisch? 8)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wel slecht eigenlijk. Het geweldige scherm is een van de weinige positieve aspecten aan het apparaat, verneuken ze dat ook nog eens. :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ze echt ergens op hadden willen besparen hadden ze gewoon dat achterste touch panel eruit moeten halen. Stom onding. :+
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Wellicht handig voor de R2-L2-R3-L3 knoppen met remote play straks? Trouwens heb wat nieuws uitgevonden op de Vita!!!

    Ga naar remote play, en je ziet aan de rechterkant een bubbeltje. Klik daarop, dat lijkt erg veel op die applicatie die gebruikt werd in die video: "a day with playstation".
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Cross Controller bedoel je?
     
  16. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja dat ja
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Even een crosspost

    Oke boys. Een Vita of een 3ds? Speelde laatst op de ds van mijn zusje en het is wel weer vet hoor. Ook hoorde ik dat er toffe rpg's zijn voor de 3ds en dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik er een wil aanschaffen. En Pokemon, Mario etc etc

    Over iets meer dan een maand komt de ps4 uit en de cross play feature (of hoe het ook heet) lijkt me heel tof. Ook zijn er een paar games die ik echt wil spelen op de Vita, maar de 3ds rpg's trekken me meer aan. Fucking dilemmas.

    Wat zouden jullie in deze situatie doen?
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2013
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lekker een 3DS kopen :cool:

    Ik zou eerst even de kat uit de boom kijken wat betreft die cross play feature. Gaat iedere game dat bijvoorbeeld krijgen? Een 3DS heb je nu ook al voor weinig + er zijn tenminste toffe games voor :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2013
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt gelijk, voor de Vita niet :lol:

    Jezus...


    Maak een lijstje met games wat je wilt. Vergelijk. Beslis. Remote Play is een prachtige feature voor erbij, maar als er verder niet veel games zijn wat je bevallen op de Vita zou ik het niet alleen voor die feature kopen.

    koop een vita
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad, voor de Vita niet. Tenminste, wat ik tof vind voor de Vita kan ik op 1 hand tellen ;)
     

Deel Deze Pagina