PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.492
    Ja dat misselijk worden is in het begin wel een dingetje. Maar ik heb er nu 0% last vast. Mijn lijf heeft zich aangepast aan VR. En ik blijf het de tofste game ervaring allertijden vinden. Nog steeds als ik in Pcars in een miljoenen dollar kostende Indycar ga zitten krijg ik een smile van oor tot oor. Geen enkele 2D ervaring kan hier aan tippen..

inoway vindt dit leuk.
  2. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    594
    Le Mans (GT Sport). Rij ik rond in VR (PSVR). Bewerkte foto.

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.492
    Zag het op insta. Ziet er mooi uit man.. tijd om mijn PSVR weer eens aan te sluiten. Lol.. whipeout VR heeft ook weer een update gehad zag ik.

4. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    594
    Werd weer eens tijd voor wat AIM shooting. Dus nu eindelijk eens DOOM VFR uit mijn backlog getild. AIM opgeladen en gaan. De reden dat ik nog niet aan Doom was begonnen is omdat er nogal werd geklaagd over de (laat in de dev tijd) AIM implementatie. Die zou niet helemaal top zijn. Het klopt, je kan niet echt Aim-Down-Sights doen, maar dat is ook niet de bedoeling bij Doom. Verder klungelt je linkerarm er een beetje bij, naar men zegt. Echter ... ik had eigenlijk van beide zaken weinig last. Het zat me totaal niet dwars. Dus kennelijk zorgen gemaakt om niets en gewacht op een 'patch' die er nooit is gekomen. Nu ja, dat is ook niet nodig. Ik ga er eens lekker doorheen walsen. Ff de controls leren. Maar het is dus een full locomotion AIM shooter en lekker vlot. In VR. Prima. (Dat ik flat speelde lijkt al zo lang geleden, ik kan me dat bijna niet eens meer herinneren. VR is voor mij al normaal geworden)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.492
    We kunnen het blijven herhalen maar VR gamen rules big time. 2D is echt geen doen meer. Hoewel ik met far Cry en AC toch wel weer een hoop lol heb gehad. Maar toch liever VR games..

inoway vindt dit leuk.
  6. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    594
    Er is nu een grote EU sales gasnde met veel PSVR titels. Ik ga zeker shoppen.

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.492
    Ow serieus.... Even kijken of er iets bij zit.

8. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    594
    Beat Saber komt ook naar PSVR. Zo cool/goed echter als deze dame zal ik het waarschijnlijk niet spelen :)

9. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    830
    Ik wou dat ik zo enthousiast als jullie was. Ik ben echt weer terug naar 2d. VR kost mij teveel energie en teveel moeite om even op te starten. Na lange werkweken lekker languit op de bank met een controller. Skyrim VR gekocht met kerst, nog niet eens opgestart. Wat te denken van Super Hot, RAW data, Farpoint, tethered, windlands en nog wel meer in de backlog. Alleen Ultra Wings en Dick wild een paar uur gespeeld. Misschien deze winter die vr backlog maar wegwerken.

Festivalseizoen is voor mij primetime en volle bak werken, vaak langetijd op locatie, dusja winter is rust.

10. Killamonkey

Killamonkey Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    2.359
    inoway vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.492
    Tuurlijk man. VR rules en als je zo kunt binnenstappen in het VR wereldje zou ik het gewoon doen.
    Als je geen Dikke PC hebt dan is de PSVR zeer zeker het kopen waard..

Op de pc is er nu ook het oude spel Overload in VR uitgebracht. Gemaakt door de makers van Descent. Zou leuk zojn als due naar de psvr zou komen. Ik verwacht het niet trouwens...
    Maar vandaag even de demo geprobeerd. Gaaaaaaaf. Je moet wel VR legs hebben, voor een beginner is het to much denk ik 8)

Killamonkey en inoway vinden dit leuk.
  12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.492
    Ik speel eigenlijk alleen nog maar in VR. Niks lastig opstarten etc. Gewoon pc aan zetten, oculus op en gamen.
    Pcars is en blijft mijn favoriet.. zo gaaf. Full grid bumper aan bumper racen.. Alsof je zelf op die baan rijdt..

Komt niet zo over in 2D jammer genoeg.. het gevoel van echt in zo’n cockpit te zitten is ongevenaard..

inoway vindt dit leuk.
  13. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    594
    PSVR is uitermate geschikt als intro in VR. En niet alleen intro. Je kan er ook voorgoed blijven hangen. Dus die prijs is gewoon een no-brainer als je met VR aan de slag wilt. Want VR, dat kan je eigenlijk alleen maar zelf ervaren, pas dan weet je wat het is .... en dan moet je zelf zien hoe het verder gaat. Het grote voordeel is dat er nu een redelijk gevulde library is. Dat was 20 maanden geleden nog wel anders.

Wil je op safe? Zie dan de PSVR als 'erbij', 200 euries kan niet het probleem zijn. Doen dus:)

Killamonkey vindt dit leuk.
  14. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    594
    Doom VFR (PSVR) op 100% :)

15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    2.359
    Fuck het, gekocht :+ Wat zijn nou echt de must plays die ik moet hebben? Wil sowieso voor Moss (vind vriendin ook leuk), Superhot, Doom VFR, Beatsaber, Bound, Farpoint en Thumper halen. Ben benieuwd guys! Kan niet wachten.

Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  16. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    594
    Doom en Farpoint heb je AIM nodig (bijna essentieel). Maar ik zou echt eerst wennen aan VR. Het bewegen (free locomotion) kan behoorlijk aankomen en je misselijk maken. Dat is een fase die over gaat, maar het beste rustig aan. Dus ik zou mixen met wat rustige games. Moss inderdaad of Statik (puzzel) ... en check gewoon alles wat gratis is (demo's)

Heb je Starwars BF 1 ... dan absoluut de Xwing VR missie gratis downloaden!

WipEout is supercool (gewoon met DS4 te spelen)
    Raw Data (Moves)
    Killing Floor Incursion (Moves, zelf nog niet gespeeld)
    Skyrim (Alleen al om 'in' deze wereld te zijn ... maar heeft grafisch iets te lijden, hoewel in de caves het er prima uitziet. Archery is TOP!)
    Rush of Blood (Moves)
    Ultrawings (Prima met Moves)
    I expect you to Die (Moves, escape room puzzels)
    Rez (trippy)
    Polybius (trippy^2)
    ... teveel om op te noemen

Er is best veel keuze. Ik zou gaan voor SALES. Dus die games oppikken gedurende sales, en zeker niet full price gaan.

En rondhangen op https://www.reddit.com/r/PSVR/ :)

Olijke Poffer en Killamonkey vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.492
    Congrats and welcome to the new world..

Killamonkey en inoway vinden dit leuk.
  18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    2.359
    Haha, ik zit al jaren op de PS VR subreddit te lurken maar kan nu eindelijk zelf ook meelullen. Morgen heb ik hem binnen dus nu alvast alle beschikbare demo's gedownload en Thumper en I Expect you to Die gekocht in de sale :)

Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  19. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    594
  20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.492
    En is super vet in vr al zul je wel even moeten wennen denk ik..
    trackmania heeft ook een demo zowel gewoon als in VR. Zeker even proberen ook.

Deel Deze Pagina