PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.452
    Geinig maar niet zo bijzonder om het aan te schaffen..

2. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
    Echter, als je wel wat hebt met muziek ... :)

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.452
    Heb ik wel hoor. Speel al gitaar zolang ik mij kan herinneren, heb een paar jaar piano les gehad. Jaren en jaren verschillende Roland synthesizers gehad (oa de bekende D10 & D20). Waren trouwens echt gave dingen. Zonde dat ik die ooit weg gedaan heb.
    Ow en ik vind FL studio echt super leuk. Dus heb zeker genoeg met muziek. :D

inoway vindt dit leuk.
  4. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
    Top.

Ik heb nog een classic Yamaha DX7. Maar gebruik um nooit. Heb al 20 jaar een Yamaha CLP nogwat 860 geloof ik, digi piano. Ook gekoppeld aan comp/vsti etc. Echter val de laatste jaren steeds meer terug op gewoon piano spelen (wel dus op de clp). Soms echter doe ik een wall of sound met tig vsti synths, voor zover mijn ouwe comp dat trekt. :)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

Killamonkey Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    2.232
    Holy shit wat is Bound een mooie en bijzondere game zeg! Werd wel misselijk na een half uur spelen met smooth motion aan, dus moet de VR legs nog een beetje kweken geloof ik :+ I Expect you to Die gister uitgespeeld. Echt een heel toffe titel en erg geschikt om aan VR virgins te laten zien.

inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  6. Olijke Poffer

Olijke Poffer VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.452
    Moss is ook een leuke game..

7. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    2.232
    De demo is idd geweldig maar ik wacht nog even een goede sale af. Holy shit, ik heb trouwens echt veel te lang doorgespeeld merk ik, haha. Nog steeds dizzy en misselijk :+ Fan op je kop schijnt goed te werken begreep ik van Reddit. Maar eens proberen.

Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  8. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
    Detached schijnt zelfs voor VR vets behoorlijk pittig te zijn vwb mo sickness. Ben benieuwd, want ik ben van plan de game in full sim / no comfort te spelen :D

9. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
    Gaat over Detached. Ik hoop deze volgende week, terug van vakantie, te gaan spelen;)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

Olijke Poffer VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.452
    Lol zal meevallen. Lone Echo is in de ruimte en gewichtsloos. Als je ergens misselijk van zou worden dan is het zo iets. Je tolt en rolt en onder is boven en vice versa. Ik heb totaal geen last van MS (Motion Sickness en niet de vervelende spierziekte) dus ik denk dat jij er ook weinig last van zal hebben.

inoway vindt dit leuk.
  11. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
    Boodschappen gedaan (gedeeltelijk sale) en begonnen met Detached, in full sim / no blinders / no assists ... Nu 2 sessies van 90 minuten erop zitten. Geen motion sickness. Echt een zero-G ervaring. Tof. De gameplay zelf is secundair, eerst maar eens lekker floaten. Dat gaat beter en ga me nu richten op de objectives, die lastig zijn, want zero-G is errug disorienterend en de ruimtestations lijken op elkaar, maar ik begin ze nu een beetje te kennen:)

Killamonkey vindt dit leuk.
  12. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
  13. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
    En dan komt Track Lab volgende week geloof ik. Ook een def aankoop. Heb de smaak na gisteren met Electronauts wel echt te pakken.

Hmmm, en dan 3€ uitgegeven aan de Hamilton F1 merc voor GT Sport. Hoef ik niet 'flat' te grinden (2 miljoen). Die zeker binnenkort uitproberen.

14. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
  15. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
  16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    2.232
    Haha, lekker bezig Inoway! Vijf posts achter elkaar ;) 3 miljoen is best mooi voor eerste generatie als VR!

17. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    548
    1m eind 2016
    2m eind 2017
    3m zomer 2018
    4m eind 2018
    6m-8m eind 2019

Dat is wat ik denk. Al een tijdje. Liggen mooi op koers, ondanks de altijd weer terugkerende 'VR is dead' sayers als er ff 3 weken geen goeie game is uitgekomen.

Zo'n game als Electronauts. Nog geen 20€, en hij is me toch gaaf. Dan ga je echt niet meer terug naar flat. Bijna onbegrijprlijk dat niet meer mensen PSVR kopen voor bv Electronauts. De gfx zijn top. De tracking prima. De gameplay gewoon top. Echt een top VR game voor dat geld.

Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina