PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Kreeg gisteren nog een tip over Subpac. Die zit niet lekker op je rug (als soort rugzak) als je in een playseat zit. Je kan hem ook op je borst dragen, dus aan de voorkant. Zo gezegd zo gedaan. GT Sport, Playseat + Wheel, en de Mercedes AMG GT3 erbij gepakt. .... Echt gaaf. De Subpac low rumble en de vrij pittige force feedback van de T150, samen met VR geeft een brute ervaring. Die je maar beperkt meekrijgt in onderstaande clip (waar ik crash tegen de vangrail)

Subpuc is een klein beetje hassle, want een extra handeling om te gaan gamen, hoewel hij snel is aangetrokken. Subpac is ook wel prijzig hoewel ik hem 2e hands heb van Marktplaats. Echter het is wel een toffe toevoeging. In bv Shooters of Muziek of nu ook in racers:)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.064
    Iemand de Tetris VR demo gechecked?

Vind het echt ERG tof om zo Tetris te spelen, echt heerlijk...maar vind de prijs toch net wat teveel....voor 20 had ik em direct gekocht, maar nu wacht ik toch echt op een sale.

inoway vindt dit leuk.
  3. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Tetris demo? Ja. Maar, Tetris is niet echt mijn ding. 1 level vind ik leuk maar daarna wel weer mooi geweest. Dat was vroeger al zo en misschien maakt de VR versie dan niet zoveel verschil. Echter hij is wel relaxed dus met een flinke korting koop ik hem wel. Voor mij niet een verplichte day 1. Wat dat betreft kijk ik meer uit naar Borderlands VR ... hoewel ik wel eerst wil horen hoe die met de Moves werkt (liever zou ik AIM ondersteuning zien, die echter (nog?) niet is aangekondigd)

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.064
    Man, I love Borderlands 2...maar ik wacht effe wat reviews af hoe het allemaal werkt.
    Heb sinds de aankondiging wel elke dag steeds meer zin gehad in Borderlands, dus maar de 'gewone' versie opgestart....blijft een heerlijke game!:+

inoway vindt dit leuk.
  5. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599

6. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Leak sluit mooi aan bij wat ik zelf al dacht. O.a. PSVR1 is volledig backward compatible. Verhoudingsgewijs veel VR info. Ik 'geloof' in deze leak:)

Killamonkey en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.508
    Maar weer sparen. :eek:

8. Killamonkey

Killamonkey Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    2.365
    Vandaag gelijk Beat Saber voor de PSVR gekocht. Wat een geniale en verslavende game zeg! Drie uur lopen meppen :+ Aanrader!

inoway, MAD 1976 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  9. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
  10. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Wel een PCVR oldie maar Space Pirate Trainer komt kennelijk volgende week naar PSVR. Ik ga de reviews afwachten.

11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.508
    Aan content niks te klagen voor de PSVR iig..

12. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Ik begin echt achterop te raken. Als ik alles koop wat leuk lijkt krijg ik een backlog van hier tot Tokyo. Maar het alternatief is om niet alles te kopen ... Dat was de eerste 2 jaar toch anders.

13. Killamonkey

Killamonkey Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    2.365
    Vriendin is verslaafd aan Beat Saber :'-( Heb zelf vandaag maar een half uurtje kunnen spelen...

inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.508
    Ja alles kopen zit er bij mij niet meer in. Dit gaat een beetje in de papieren lopen.

15. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Zo, na een aantal weken gedwongen rust kan ik langzamerhand weer aan de PSVR. Backlog stapel en nog een aantal nieuwe games nog te kopen (tzt/sale/etc) ... Al teveel fijne content. Anywayz, Killing Floor: Incursion (MOVES) van de backlog stapel gehaald en gisteren de training en eerste level gespeeld. Ziet er prima uit. Heeft ook een optimaal MOVE control schema (dwz, het beste wat met beperkte MOVES mogelijk is, want MOVES hebben geen thumbstick)

Er is free loco + teleport tegelijk, en dan ook nog smooth turning ... kan niet beter (merk op dat bv Skyrim geen free loco + teleport tegelijk heeft, iirc). Lastig blijft naar achteren bewegen, en strafen kan helemaal niet. Maar ok, de teleport helpt om snel bij het gevaar weg te komen.

Ik ga eerste level nog herspelen om de controls wat beter onder de knie te krijgen. Je kan je wapens en knife holsteren, en bv knifes werpen en granaten echt gooien (eerst pin eruit met een hand dan gooien met de andere hand) dat soort zaken. Echt bruut als je dat vloeiend uitvoert.

Stukkie gameplay van eerste sessie (nog wat houterig)

Killamonkey en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  16. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Deze game weer eens opgestart. PSVR versie. Plus playseat en T150 en Subpac. Night race. Blijft verschrikkelijk hard core. Genieten:)

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.508
    Ja dat is echt zo gaaf in VR.... ik moet wel zeggen dat hij op beide, PSVR en PC-VR, er qua GFX er niet heel top uitziet maar dat mag de pret niet drukken.
    Pas nog voor het eerst gespeeld met mijn “nieuwe” Fanatec CSW V2,5. Dat is toch wel even een verschil met mijn oude T150.
    Des al wel te plus een toffe game.

inoway vindt dit leuk.
  18. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Ik heb ff gegoogled naar die Fanatec ... Hahaha. Je vindt het niet erg als ik dat geld reserveer voor PS5 dan speel ik gewoon door met de T150;)

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.508
    Ja de prijs is echt wel ver boven de prijs die ik in mijn hoofd had hoor. Ik wilde ongeveer zo’n €400 max uitgeven aan een nieuw stuurtje maar dat werd uiteindelijk €1200 voor wheel en pedals, en daar bovenop nog een nieuwe seat.
    Maar goed, ik geniet elke minuut dat ik in mijn Virtuele racewagen ga zitten.. het is en blijft echt een “ wauw fucking gaaf” gevoel.
    Al zou ik niet nogmaals zoveel geld uitgeven aan een rig. Straks moet ook mijn huidige PC weer geupgrade worden want ook al is het nu high end, over een jaartje is het alweer mid level en over 3 jaar oude shit...

inoway vindt dit leuk.
  20. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    599
    Ik verwacht dat Sony in de loop van 2019 met PS5 en PSVR nieuws komt. En verwacht/hoop dat ze iets roepen in de trant van PS5 release Q4 2019 of 2020. En dat PSvr1 backward compatible zal zijn. Zo ja, dan ga ik waarschijnlijk voor PS5 day 1

Deel Deze Pagina