PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
    Komen weer nieuwe games aan. O.a. Mage's Tale. Schijnt prima te zijn, maar er lijkt nog een Pro Patch in the works te zijn voor betere gfx op Pro. Die wacht ik sowieso dan af. Hoe dan ook, Mage's Tale staat op mijn watch list:)

2. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
    Nog ff over die 10€ ... En VR ... Dit is mijn 'situatie' na 2 jaar PSVR, en dan moet de AIM stock MOD nog komen :)

TreV, Killamonkey en Pyoonexk vinden dit leuk.
  3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.553
    Geinig setje zo bij elkaar.

4. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    369
    NiET GRAPPiG

5. Killamonkey

Killamonkey Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    2.437
    Wat je zegt ben je zelf!

6. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    369
    DANKU!!

7. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    369
    ZijN wE al FALLIET?!!!

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.553
    En dat is dan weer zielig.

9. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
    Negeer knop werkt prima :D

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.553
    Done. :lol:

inoway vindt dit leuk.
  11. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
    Eden Tomorrow, Xing, ChromaGun ... Komt er allemaal aan. Borderlands2 trouwens sale maar daar wacht ik eigenlijk op AIM patch nieuws (waar de vraag is of die er komt). Wel In Death gekocht in de sale. Mijn backlog (10+ nog niet gespeeld) & wishlist (nu 20+ games) zitten echt tjok en tjok vol. Ben blij dat er soms bagger zit, dan kan ie snel van de lijst af met een 'jammer van de doekoes maar helaas' :)

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.553
    Lol... heb je wel genoeg game tijd? Ik speel hoofdzakelijk Elite Dangerous en Pcars omdat ik gewoon te weinig tijd heb voor andere games er naast. Tevens kan ik moeilijk kiezen tussen al het moois wat ik heb..

13. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
    Ik vind de kortere games wel prima. Die speel je dan een paar avonden en klaar. Grote games speel ik zelden uit. Dus voor mij is een singleplayer van 2-3 uur prima. Zoiets als Skyrim is leuk, maar uitspelen ho maar, terwijl ik toch een paar weken regelmatig aan de Skyrim zat. Batman Arkham Asylum was echter tof. 3 sessies in 3 avonden en klaar. Da's beter voor de backlog:)

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.553
    Ik denk dat een Elite Dangerous en Pcars niet uit te spelen zijn. Maar verder ben ik het met je eens dat een game, die uit te spelen is, niet te lang moet duren. Hoewel ik in AC ook ruim 150 uur heb zitten. Al is dat geen VR game.
    De meeste VR games zijn zelf niet zo lang als de non VR games. Buiten de eerste twee genres die ik noemde.

inoway vindt dit leuk.
  15. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
    First Contact Entertainment test Firewall. Nieuwe maps in aantocht :)

16. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
    Zojuist Xing, AfectedTheManor en Borderlands2VR gekocht. Alle drie met sale. Samen 55€

Olijke Poffer en Killamonkey vinden dit leuk.
  17. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
  18. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    662
    Eventjes Xing gespeeld. Ziet er goed uit maar is errrrgg rustig. Ben toch meer een man van actie. Toen Borderlands 2 VR met moves. Speelt prima met moves maar je merkt dat het een port is (bv cutscenes in cinematic) ... Leg ik nu weer even terzijde in de hoop op een AIM patch (of die er komt is volstrekt onduidelijk, ik hoor iig niets)

Uiteindelijk 'In Death' opgepakt. Een rogue lite Bow&Arrow (Moves) game. Moest ff wennen maar deze is wel tof. Ziet er goed uit. Is native VR. Bow/Arrow met Moves is sowieso cool in VR alhoewel de moves/handen toch wat last hebben van de headset ... als je de boog helemaal spant. Normaal zou je de boog/pijl tot vlak bij je (rechter)oog trekken maar dat gaat niet helemaal vanwege de wat bulky headset. Echter na wat oefening speel je daar wel omheen.

In Death. Prima game die ik nog wel een paar avondjes ga spelen. Opgepikt in een sale van een tijdje terug.

Deel Deze Pagina