PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    Rustig doorspelen en de voorraad op peil houden gedurende sale (nu weer)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    SPT is wel tof. Alleen moet je wel de ruimte hebben (die heb ik niet echt)

3. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan een oculous rift overkopen van een collega, iemand een idee of dit een beetje speelbaar is met mijn laptop? GTX 1050, 8GB DDR4, I5-8300H.
    Ik voldoe aan de minimumvereisten, maar hoor graag of iemand ervaring heeft met een vergelijkbaar systeem.

4. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    Ik heb geen PCVR (mijn oude PC trekt dit niet). Maar een google levert gelijk https://www.reddit.com/r/simracing/..._gtx_1050_ti_good_enough_for_virtual_reality/ op. Lijkt me dat de basic PCVR games nog net draaien maar zwaardere games zal denk ik niet echt gaan. Maar, uit eigen ervaring kan ik dit niet zeggen. Ik kijk wel steeds met een schuin oog naar PCVR, maar zelf ga ik dan al uit van minimaal een 1070 zoniet hoger. Betekent ook prijskaartje en daarom stel ik het steeds weer uit:)

r_xbox_gamer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.587
    Een Rift kopen is zeker geen miskoop maar je systeem is wel wat aan de krappe kant zeg maar. Minimum is vaak gewoon te krap hoor. Hoeveel USB 3 poorten heb je?

Mijn systeem trekt het prima allemaal maar dat kost dan ook een beste duit.

Steam: Olijke Poffer CPU: Intel i7 8700k 6 cores @ 4.9 Ghz | RAM: 16GB G-Skill Trident Z RGB DDR4 @ 3000 Mhz | GPU: MSI GTX 1080 Ti 11 GB Mobo: MSI Z370 Krait Gaming | SSD:Samsung 850 EVO 250GB | OS: Win 10 x64 | Screen:Triple IIyama PROLITE XUB2792QSU-B1 7680x1440 | Controller:Fanatec CSW v2.5, Fanatec Mclaren GT3 rim, CSL Elite pedals & loadcell brake & TH8A Shifter| Misc: Oculus Rift , Playseat Evolution , Wife for serving Coffee and Beer.

r_xbox_gamer en inoway vinden dit leuk.
  6. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    ^^ + kamer waar het allemaal in past

7. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
  8. r_xbox_gamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hmm dan ga ik de gok niet wagen, heb momenteel een gameroom met o.a. een psvr erin. Wou eigenlijk de ps4 naar de woonkamer halen en dan de (aankomende) pcvr set up boven laten staan samen met de psvr accessoires (t150 + playseat, subpac en hotas). Omdat dat ook allemaal compatible is met pc en ik dat niet allemaal in de woonkamer wil hebben. Ik denk dat ik de ontwikkelingen eerst maar ga afwachten en dan een beslissing maken (PS5 of een goede gamepc) .
    Bedankt voor jullie hulp in ieder geval.

inoway vindt dit leuk.
  9. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    Doe ik ook :thumbs:

Ben benieuwd naar Quest als losse VR headset voor in de huiskamer. Voor PC Rift S, Vive Pro Eye en HP's reverb. En dan even 2019 verder afwachten of Sony iets gaat roepen. Ik was altijd al van plan de 2nd wave/gen af te wachten voor een nieuwe VR aanschaf. Dat kan 2e helft 2019 of 2020 gaan gebeuren. Nog ff door met PSVR1. Mijn backlog kan het hebben.

r_xbox_gamer vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.587
    Ik zou nu ook even wachten op wat komen gaat.. er zijn nu zoveel dingen gaande..
    Maar zoals Inoway ook al zegt, VR is geen gimmick. VR is het heden en de toekomst..

11. r_xbox_gamer

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad maar even afwachten, ben ook nog zeer tevreden met mn psvr trouwens. Heb nog veel te veel games om te spelen en de collectie wordt alsmaar groter:D

inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  12. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    League of War VR. Table top RTS. Had ik lang geleden al in sale gekocht en half gespeeld. Nu de rest. De gameplay is relatief eenvoudig. Maar de gfx zijn prima. Vermaak me er prima mee, en ga voor de 100%. Video lijkt wat chaotisch (vanwege hoofd beweging). Geeft wel een beeld hoe de game is. Aanrader in sale.

13. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    PSVR1 compatible met PS5 ... Zei ik toch :)

Killamonkey vindt dit leuk.
  14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    938
    knap hoor :thumbs:

15. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    ^^^ Hahahaha ... dat moeten we inderdaad niet hebben. We zijn meer van als Messi een goal scoort van 'die had ik ook kunnen maken'. Anyway, Gunclub VR heeft een patch. Inclusief sandbox waar onder andere een traditionele shooting range. En alle wapens unlocked.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  16. inoway

inoway flat is dead

Leuk Bevonden:
    687
    Er is een japanse rumour uit eind januari opgedoken. Nu pas, ja wie leest er nu japans. https://pastebin.com/7BPxh45h ... zelf google translaten en duiden

Deel Deze Pagina