PlayStation wordt entertainment platform

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fardo, 29 mei 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    AMSTERDAM - Sony zegt nog dit jaar een opvolger van de PlayStation 2 op de Japanse markt te introduceren. De ‘PSX’, uitgerust met een TV Tuner, hard disk drive en DVD recorder, gaat dienst doen als entertainmentplatform voor games, muziek en films.

De Playstation wordt binnenkort een entertainmentplatform.
    Eerder deze maand openbaarde Sony plannen voor een handheld gameconsole, de PSP, die eind 2004 het levenslicht zal zien. De PSP gaat de strijd aan met de GameBoy van concurrent Nintendo.

Met de nieuwe producten wil Sony zijn succesvolle gametechnologie gebruiken om zijn kwakkelende electronicadivisie nieuw leven in te blazen. Ook zal Sony zich in de toekomst gaan focussen op producten die een snelle groei beloven zoals flat-panel TV’s, DVD recorders, camcorders en digitale camera’s.

---uit de telegraaf--------------

ik denk dat dit een ge-update versie is van de ps2 (dus nog steeds een PS2, maar nog niet de opvolger)

wat denken jullie?

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind 'm er stoer uitzien:

Maar ik denk dat ze wel superduur zullen worden...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    okay het is een psx ... beneden zie je nog ps2 staan ... maar hij is wel stoer ... en ik denk dat ik hem ga kopen ;)

alleen al omat je hem als dvd recorder en hdd recorder kan gebruiken

4. Hé Playstationers! Hij is nog groter dan de Xbox! NIET KOPEN!:) Nu hoor je ze denk niet klagen over de grootte (en dat deden ze wel bij de Xbox.

affijn,

Ik vind hem er mooi uitzien. Best wel mijn steil. Maar zal wel een Ps2 zijn met een aantal toevingen. Dit is weer een antwoord op de Xbox. Ze apen gewoon de Xbox na die twee concurrenten.

5. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    waarom apen ze de xbox na, wat heeft deze dat een Xbox ook heeft dan? een ingebouwde HDD? het verschil is dat deze 120 gb heeft, en een xbox 8 gb.

Ik vindt hem bruut, echt stijlvol. Ga hem ook kopen, zekers weten, past mooi naast mijn xbox, gamecube en gewone ps2

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En waar slaat dit op??

Maar het is een PS2 met vele extra's. Dit is een hele slimme zet omdat een dvd recorder zeer populair, maar vrij duur is. En hij kan ook nog eens plus en min schrijven. Dit is een hele slimme zet waarmee ze nog meer klanten zullen winnen.
    En check dat uiterlijk! Mooier kan niet!

7. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

deze shit moet je niet halen, het is gewoon een getunede PS2, kun je beter voor 150 euro een harde schijf van 120GB in je XBOX zetten en de xbox blijft gewoon beter, want die PSX is nog steeds een 'Gaystation''.

8. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    *cough*FANBOY*cough*

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hier word ik dus zo ziek van!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    /Mod Dit heet ombouwen en dat mag niet hier besproken worden! Tevens word Fanboyism hier niet gewaardeerd!

Het is een dvd recorder + hd recorder + satelite tuner + PS2 ... ik wil een dvd recorder en HD recorder hebben ... dat er een PS2 bij zit is een leuke toevoeging ... xbox live blijft leuker dan PSx maar ik ga hem denk wel kopen als deze rond de 750 euro's gaat kosten

NB de PS2 gaat geen gebruik maken van de HD (downloadable content (nog niet) ...

11. IK NL

IK NL Guest

ik denk het ook.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Uit de Faq en laat dit een waarschuwing zijn ;)

13. IK NL

IK NL Guest

ehm ik denk hetzelfde als jou, dus ik ben een fanboy? :confused:

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Deze moet ik absoluut hebben. Zelf denk ik dat ze deze uitbrengen als een soort van experiment en dezelfde toepassingen gaan stoppen (en wellicht nog meer) in de PS3. Nu maar hopen dat de prijs een beetje redelijk wordt.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zat weer een tijdje te twijfelen om een Ps2 te kopen.
    Miste een paar games, zoals Ratchet & Clank en Final Fantasy.

Denk dat ik het even aankijk en deze toch aanschaf waneer ie uitkomt.

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zolang dat ding maar werkt en een paar leuke spellen heeft, vind ik het prima. Of het nou XboX of PS? of weet ik veel heet, maakt me niks uit.

Kortom ik houd het bij dit boxje. Als het ding echt begint te verouderen dan schaf ik weer het nieuwste aan.

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  17. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox, PS2, gamecube,etc etc

Who cares??

Als het maar leuk is.:)

18. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    een heel leuk toestel, w00000t

HDD120gb, dvd recorder, sataliettuner...wow!!8)

alleen jammer dat er een ps2 inzit:'-(

ams hij ongeveer evenveel kost als een dvd-recorder ga ik hem wel halen denk ik, anders koop ik wel een gewone dvd-recorder

wordt het toch wel heeeeel makkelijk om games te kopieren, of zie ik iets over het hoofd:confused:

19. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    nog enkele pics:

20. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    zal wel zoiets zijn, dat als dat ding ziet dat het een ps2 dvd is, dat ie er dan automatisch mee ophoudt

Deel Deze Pagina