Hallo jongens! Het moge duidelijk zijn dat Oblivion een zeer verslavend spel is dat redelijke gevolgen kan hebben voor je sociale leven. Nu is mijn vraag: Hoeveel uur hebben jullie inmiddels al in het spel geinvesteerd en zijn er al gevolgen geconstateerd? Ik heb inmiddels al 42 uur gespeeld, wat schandalig veel is voor mijn begrippen. Zijn er gevolgen geconstateerd? Ja zeker Ik loog laatst tegen m'n vriendin dat ik bezoek had zodat ik Oblivion kon spelen I know, I know....schandalig. Vertel! Leroy
Idd, wel heel schandalig! Schaam je diep ... *is blij dat hij vrijgezel is Neej, ook ik vind idd dit spel zwaar verslavend. En speel het ook veel. Hoeveel uur weet ik nu niet precies. Maar dat mijn Sociale leven er nu onder lijdt? Neej, dat weet ik nog wel onder controle te houden hoor! Ik speel het spel ook alleen als ik alle tijd heb, en niets meer daarna hoef te doen. Althans, ik stop het spel er bijvoorbeeld niet in, als ik weet dat ik de volgende dag zwaar veel huiswerk voor school heb.
te laat naar bed gaan omdat je toch een quest wilt halen, daarna de volgende morgen om 6u een hekel aan jezelf hebben omdat je om 01:00 ging slapen, terwijl je door de adrenaline wakker lag. ohja 33 uur gespeeld. heb m nu 9 dagen echt een eng gemiddelde !
Hmm, dat herken ik dan weer wel! Gewoon door spelen omdat je idd nog net wat verder wil... Heel irritant en de volgende morgen ook nog eens klote.
ik wordt zo fucking gek hier ik hor iedereen zo veel praten over oblivion maar ik krijg morge pas men 360 + oblivion dus dan kan ik pas mee praten hier maar ik denk dat oblovion sterke gevolgen gaat hebben op mijn sociaal leven !
ik heb toch al geen sociaal leven, dus dat is iig geen probleem maar ik heb mijn playtime gereserveerd voor de komende weken, heb ik tenminste wat te doen in de tijd dat ik niet kan lopen
wow, sommige mensen hier hebben echt hulp nodig, 50 uur in 5 dagen, dan heb jij van oblivion spelen bijna je vaste baan gemaakt, lol!
moet je je voorstellen, als je doodgaat moet je soms loaden, dit word niet bij je playtime opgeteld. ikzelf heb nu iets van 36 uur, en dat in 10 dagen ofzo, cker 3 uur per dag. ik moet ook niet gaan spelen als ik weet dat ik huiswerk heb, want dat komt dan echt niet goed. echt een ziekelijk verslavend spel.
Indd heb je geen school of werk? en ook al heb je niks te doen dan nog is 10 uur per dag wel erg veel..
Zelfs in het geval van een uitkering..... in 5 dagen meer dan een werkweek draaien..... ik mag toch hopen dat dat niet gebeurt met onze belastingcenten :{
je kan het zien bij de savegame. ik heb 1 x in het weekend 7uur gespeeld achter elkaar. echt een record
Dit wordt een opsomthread jongens, de een heeft zoveel uur gespeeld en de ander weer meer of minder. Vervolgens krijg je commentaar daarop, mensen gaan bijvoorbeeld vragen of iemand wel school/werk heeft zoals je net zag (zaken waar ze eigenlijk niks mee te maken hebben in mijn ogen). Het heeft alleen niks toe te voegen aan het onderwerp, en omdat ik een soortgelijke thread al eerder dichtgooide moet ik nu een rechte lijn trekken en dat bij deze ook doen. Dicht dus