Ik heb dus een controller (draadloos) en die heb ik pas (met xbox) en nu als ik aan spelen ben komt er soms in beeld pleas reconect controller maar dan hoef ik niks te doen dan kan ik na 2 sec gewoon weer verder spelen accu is nieuw iemand enig idee of moet ik weer is een keer microsoft bellen voor de verandering
Dan zit waarschijnlijk je batterypack los, of contactjes in je battery pack zelf. Check het even zou ik zeggen. Dit is het officiele controller topic, btw dus daar kun je voortaan je vragen over controllers posten !
battpack zit zeer goed vast zelfs als ik met de hand er aan rommel dan gebeurt er niks en schudden met de contoller doet ook niks
Even terug mee gaan naar de winkel zou ik zeggen. Als je het garantie bewijs nog hebt kun je hem gewoon ruilen voor een andere controller neem ik aan.
ik heb de xbox en de controller even opnieuwe geconect met elkaar en heb nu 2dagen (totaal denk 4 uur geen last gehad) afkloppen! mischien is het geweest omdat ik eerst nog een tijd met me oude controller gespeeld heb op de 360 en toen pas deze in gebruik heb genomen
nou het probleem is er dus nog ik moet de controller naar ms sturen weet iemand of ik het batterijen klepje mee moet sturen of thuis moet houden (niet dat ik straks geen klepje meer heb ?
helaas op aanraden van het andere topic heb ik m mee gestuurd hoop dus wel dat ik er ook 1 terug krijg