Please reinsert USB storage device [probleem]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jordy en damy, 28 dec 2010.

1. jordy en damy

jordy en damy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een groot probleem, kwam net terug van het werk en ik zet me xbox aan en hij vind me usb plots niet meer die ik als opslag aperaat gebruik, hij geeft constant de melding aan: ''Please reinsert USB storage device''!

Heb meerdere malen in alle gaten geprobeerd hem er opnieuw in te doen maar dat heeft niets geholpen. Wat nu!?

Ik ben nu al me save's kwijt en me profile's. Als ik die zelfde usb in me pc doe vind hij hem wel en staan er in het xbox 360 mapje DATA bestanden (met cijfertjes erachter).... zou ik die kunnen overzetten naar een andere usb die hij wel vind? zoja hoe? want net geprobeerd en ook dat ging zonder succes!

Ik heb een Xbox 360 Arcade werkt voor mij prima, nooit geen problemen mee gehad alleen dit dan!

Alvast bedankt voor de redende engel!

Groetjes,
    Jordy

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook problemen gehad met een niet echt betrouwbare USB stick waardoor ik veel saves verloor, hopelijk is het bij jou nog te redden.
    Je profiel kan je sowieso recoveren trouwens, maar probeer eerst onderstaande.

Voor het kopieren van al je bestanden vanaf die USB stick naar je pc kan je doen met dit programmatje.
    USB stick in pc.
    Bij file Open first USB drive.
    Klik in linker veld op Data Partition en daarna op Content.
    Rechts komen een paar items met veel cijfers en letters.
    Bij allemaal doe je rechtermuisknop en dan extract op bureaublad ofzo.
    Bij file Close current drive.
    USB stick eruit.
    Nieuwe USB stick op 360 formatteren.
    Nieuwe USB stick in pc en laad je die weer via Open first USB drive.
    Klik in linker veld op Data Partition en daarna op Content.
    Rechtermuisknop in rechter veld en dan inject folder, allemaal die je eerst geextract hebt.

Succes!

Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  3. jordy en damy

jordy en damy Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je hulp maar helaas werkt het exxacten naar het bureaublad niet bij allemaal alleen bij de eerste :mad:

Ik heb net een nieuwe usb gekocht en daar maar op verder gaan, save games zijn jammer maarja :mad:

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    En als je de map content extract?

5. jordy en damy

jordy en damy Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu ik het nogmaals wil proberen geeft het progammatje steeds aan: ''no drive found, try opening manually

nou.... volgende probleem nu vind het progammatje het usbtje weer niet maar me pc zelf wel!?

Deel Deze Pagina