PM- tot hoe ver kan je gaan

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door [2k], 15 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb de volgende pm gekregen, nadat iemand mij vroeg of Excutter II een modchip is waarop ik ja zei:

Niet dat ik me hier van iets aantrek van zn dreigenmenten, maar tot hoever kan je gaan im PM's? ok, meningen over modchips zijn verschillend maar ik ben er niet over begonnen, hij is degene die uit mn sig heeft afgeleid dat ik een modchip heb en er problemen van maak. Nou is dit in een pm en geen thread, dus ik vraag me af, tot hoever kan je gaan, want ik kan natuurlijk ook zo een dom bericht gaan terugsturen...:confused:

edit: heb het complete bericht en gesprek geplaatst

Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zeer lompe PM ja, als jij die modchip hebt natuurlijk ook niet vet, maar hij moet niet zo fucked up reageren als jij nix deed, je moet hem melden bij een moderater.

3. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat eigenlijk best wel ziek, dat je je xbox hebt gemod mot je toch zelf weten.

hij kan zich wel druk maken maarja dat heeft toch geen nut die gast vermoord jou en je xbox en op dat moment komen er weer 2 bij die hun xbox modden, dus die gast is nutteloos bezig

en als je het mij vraacht mot hij in een gesticht zitten

4. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is gewoon zielig bezig als je zulke dreigementen in een PM zet

5. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt wel ben totaal met je eens

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    heb het complete gesprek en bericht neergezet

ik ga hier verder maar ook niet op in als reactie op zijn pm, daar schiet ik niks mee op. zal het binnenkort even naar een mod sturen.

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem melden bij een mod

8. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

life_is_4_fun is duidelijk gevaarlijk. Deze gek loopt los rond, dus kijk uit:D Lol, nee hoor grapje. Als jij een modchip hebt is dat jouw zaak, maar die gast moet er gewoon niet mee bemoeien!:D

9. Verita

Verita Hoer.

Leuk Bevonden:
    0
    En dat durft hij alleen maar in een PM te zeggen? Jezus, die gast is zielig. BTW, als je een gemodde xbox hebt, maakt dat tog niet uit? Als ik geen live had, dan zal ik hem ook modden hoor, lekker goedkope spellen 8)

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deze thread gaat niet over modden maar over die gek. Zo'n pm sturen is ook gek. Maar als je je xbox mod ben je ook gek, eigenlijk gewoon zielig

11. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal denk ik wel een pilletje teveel geslikt hebben. Doet ie regelmatig gezien zijn thread die ie eerder geplaatst heeft...

12. Verita

Verita Hoer.

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel eens?

13. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Verita

Verita Hoer.

Leuk Bevonden:
    0
    Heheh, ik was gebanned omdat iemand oop mijn naam vage post zat te posten, en nu heb ik me aangemeld op een andere naam, en steeds asl ik op zo'n link druk dan meld hij zich automatisch aan op het adres van diegene die gebanned is en dus kan ik de tread niet lezen. Dus, kan je alsjeblief (slijm) zeggen waar die tread staat?

15. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je zeker dat dat geen XECUTER2 moet zijn?

16. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    die gast is ook net 1 week geregd, opzouten met die mafkezen. Iemand die zo overdreven onvolwassen doet mag wegblijven en lekker met zichzelf gaan spelen..

meningen ok,maar zo zielig reageren via pm..

17. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    antwoord op je vraag: hoe ver kun je gaan in een pm,

dit gaat mij persoonlijk te ver. persoonlijke bedreigingen/beledigingen is iets waar ik een hekel aan heb.
    (kun je zien aan mijn OW)

wat mij betreft kan die een ander forum opzoeken.
    (net als ik een keer moet doen vrees ik :) )

18. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat in ASEL en is inmiddels gesloten, want die gast gebruikte XTC en dat vond Darkwingduck niet zo leuk. ;)

19. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    is gewoon een zielige vent die beter een overdoses kan nemen is de wereld ook weer een stukje leuker

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom hebben wij nog geen uit-zwaar smilie? Die jongen zien we dus niet meer terug - Bedankt voor het melden (hoewel we toch eigenlijk liever hebben dat je het direct bij een admin of moderator meld).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina