PM's van ander vBulletin forum in XBW In-box

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 6 jul 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hallo iedereen,

laatst bekijk ik m'n inbox van PM's hier op XBW. Nu zie ik daar opeens een aantal verzonden en ontvangen berichten instaan die ik op 't forum van GameTrailers verzonden en ontvangen heb. Het GT forum is ook een vBulletin. Hoe kan dit? En wat doe ik er aan? Want ik heb 't idee dat de berichten die hier er in komen, van GT, daar niet aankomen. Dit gebeurt niet bij alle berichten, maar wel bij sommigen. En dat is best vervelend.
    Wat zou ik hier aan kunnen doen? Of heb ik zelf iets (fout) gedaan? Heb zojuist al m'n berichten verwijderd dus dan kan ik kijken of 't vaker gebeurt!

Vriendelijke groet, Willem

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Leeg je cache, verwijder je cookie's, etc.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Da's standaard, snap ik, heb ik ook gedaan. 't Is nog niet gebeurd, maar vraag me toch af hoe het in de eerste plaats kan gebeuren. ;)

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je die pm's gelijk gedelete ipv even een printscreen ervan maken? Ik vind het namelijk wel een heel raar verhaal.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat was inderdaad wel slim geweest ja. Heb er tot nu toe nog geen last van gehad, maar dan ook nog geen PM's verstuurd. :)

Deel Deze Pagina