Als ik een PM stuur klopt het dan bij Message Trackin nix staat en ook niet in Send Messages, want ik heb zo het idee dat mijn PMs niet aan komen want ik heb 3 berichten gestuurd en hoor maar nix terug!
misschien reageren ze gewoon niet? snelste manier is gewoon dat je er maar is 1tje naar mij stuurt dan. ik check straks nog wel een keer voor een pm
volgens mij was dat geblokeerd om ruimte te besparen. De message tracking folder en de send messages werken iig bij niemand, is zo ingesteld bij het forum.
ontvangen hoor, je hebt gewoon naar luie mensen gestuurd, die kijken gewoon niet/ tot zeer weinig in hun pm lijst. en het is ook de vraag of je email notification aan hebt, ik zat net op msn en kreeg een email dat ik een nieuw pm had dus ik checken en dit posten. naja klaar dan maar. me
Ik heb zo'n beetje elke keer dat ik een PM stuurde, een antwoord gekregen. Er zijn maar heel zeldzame uitzonderingen. Het ligt gewoon aan die mensen lijkt me.
je kan wel je verzonden berichten opslaan. Dan moet je onder de balk waar je je bericht neer kan zetten een balkje aan vinken