1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dat het een wereldwijd probleem was las ik later inderdaad, maar ook vandaag veelal problemen. Hopelijk lossen ze dat snel op, ben toch een beetje verslaafd geraakt.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel problemen gehad met GO, maar ook wel mooie dingen al meegemaakt. Heb er nu een stuk of 12, waaronder als het goed zit een Pidgeot. En die hele evolutielijn vanaf Pidgey heb ik dan compleet, maar app liep vast, dus weet het niet zeker.

    Staryu heb ik ook al en heb al eens een evolutie meegemaakt. Alles vanuit de woonkamer, want heb geen abbo op mijn mobiel, dus moet het van Wifi hebben. Heb nog 1 geur geval, dus kan nog kan nog een keer 30 minuten Pokémon aantrekken.

    Squirtle was de Pokémon die ik als starter heb gekozen. 2 a 3 dagen bezig nu, 12 in totaal ondanks serverproblemen. :)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zooo Yellow! Allemaal vanaf je luie reet. Lekker bezig jongen :thumbs:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moest dat nu perse met deze woorden? :x
     
  5. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had gisteren een tweet voorbij zien komen dat er op het moment dat de servers eruit lagen, op dat moment ruim 47 miljoen mensen probeerde in te loggen. Toen snapte ik wel waarom steeds die servers eruit liggen :D.
     
    osmgek vindt dit leuk.
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zo jammer dat ik de app niet aan mag zetten in de auto om die eggs te laten hatchen:+ Ik haat lopen :+
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Fake, account post alleen maar onzin. Voor zover ik weer zijn er geen officiële aantallen bekend.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Werkt tot een maximum van 30 km/u ;)
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Fietsen dus :cool:
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Of de auto in zn 1 of 2 zetten laten rollen haha
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet zeggen dat ik de hele hype niet echt snap. Het is gewoon een digitaal verzamel spel. De manier om pokemon te vangen valt me vies tegen, alleen maar die ballen door middel van een simpel swipe spelletje naar pokemon mikken. Misschien had ik teveel verwacht, maar waarom zit er geen battle systeem in zoals in elk pokemon spel? dat je eerst een pokemon moet verzwakken voordat je iets kan vangen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat komt allemaal vast nog wel.
    Verder is het nogal simpel ja, maar de nostalgie is gewoon tof.
    Daarom zie je ook vooral 20+'ers spelen :D
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik val juist in die nostalgie categorie :p, dus had het ook met veel verwachting gedownload. Maar qua inhoud was ik er meteen wel klaar mee. wordt niet echt getriggerd om 10 min te gaan lopen om vervolgens een paar pokeballen over me scherm te swipen. Als er wat gameplay bij zou zitten zou ik graag de straat op gaan om pokemons te vangen. Maar ben niet iemand die gaat verzamelen om het verzamelen. Het voelt allemaal een beetje doelloos.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij komt niet graag buiten of wel? :+

    Game zal snel de nodige updates krijgen. Wat verwacht je ook met ongeveer 50 miljoen spelers. Bizar veel. Bovendien is het erop uit gaan om Pokemon te vangen juist een geweldig concept ... en ja, als je er eentje wil vangen zal je toch echt een Pokebal over je scherm moeten swipen. Iemand die in de categorie "nostalgie" valt, zoals je beweerd, zou dat toch moeten weten? ;) Voor de rest heb je gyms waar je kan vechten, de Pokestops die je ook nog eens vertellen wat voor beeld het is (uitleg :eek: ) en je komt ook nog eens mensen tegen! Wat wil je nog meer?

    Het ruilen, joinen van teams (wat ik niet kan op iOS), onderling sparren e.d komt allemaal snel. Dat zijn functies waarvan Niantec al zei dat het snel zou komen. Het is nu allemaal basis.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou nee. hooguit 20 km/u. Fietsen telde bij mij al niet eens mee voor de eieren terwijl ik voor mijn gevoel bijna niet vooruit ging.
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Moet inderdaad erg op mijn gemakje fietsen wil hij het meetellen. Als ik iets teveel tempo maak loopt het aantal niet op.
     

Deel Deze Pagina