1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Meerdere fietsers al gespot die het speelden. Vannacht ook al een groepje wandelaars gezien op dezelfde manier.

    En voor degene die in de kop van Noord Holland wonen: Van der Valk bij Wieringermeer is een hotspot. Ze zitten daar vooral bij de Toekan. :D
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Serieus?!
    Waar?!!!


    Jezus jij maakt ook veel unieke dingen mee he.
     
    Rampage en Maddmonkey vinden dit leuk.
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik kan vrij rap fietsen om nog steeds mee te laten tellen though. Maar ligt ook heel veel aan de servers, als de servers te traag zijn dan wordt de snelheid te hoog ingeschat dat je je voort beweegt.

    Kek, only in Sneek.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan alsnog is het geen 30 km/u. Was iets van 12 mph ofzo. Bij Ingress was het 30 km/u, maar ik lees overal dat de softcap op snelheid met pogo een stuk lager ligt.
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vandaag ook ermee begonnen puur voor de lol. Veel collega's spelen het ook en die raden het mij ook aan, omdat het gewoon leuk is om te verzamelen. Net 1,5 uur met de hond gewandeld en al wat pokemons gevangen haha :+:p . Ik zie mezelf dit nou ook weer niet dagelijks doen, maar af en toe is het wel geinig om te doen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    And so it begins...
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    FIX DE SERVERS
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Idk ik fiets ook vrij traag omdat ik continu met mijn neus op mijn telefoon zit om pokemon te spotten. :+ Wss 15km/u ~ 20km/u ofzo? Vandaag iig weer een paar eieren uitgebroed.
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Nouja ik ben er vandaag ook mee begonnen, maar ik zie mezelf dit niet heel veel in me eentje doen:+. Ik ben sowieso niet echt een persoon die heel de dag met zijn mobieltje bezig is) Voelde me soms toch best awkard toen ik bezig was en je toch steeds mensen zie kijken naar je:+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Dit is by m'n main squad. Level 14, zojuist van 11 naar 14 geleveld met een Lucky egg en veel pidgeys, weedles en rattata's. Daarnaast Pidgeot, Gengar en Jolteon ook even wat sterker gemaakt want had 25k stardust en nog wat candies over na alle evoluties. Gengar niet echt sterk, maar Jolteon is echt een tank aangezien iedereen gym wel een Pidgeot heeft. Inmiddels is de enige gym van deze wijk overgenomen door Rood en daar heb ik dus ook m'n Gengar gesettled.

    Twijfel wel beetje hoe ik nu verder moet. Deze 3 pokemon blijven sterker maken steeds kost veel stardust, kans dat ik betere tegenkom is ook klein momenteel. Zitten weinig pokemon hier in de buurt.
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Kom hier echt alleen maar Pidgeys, Rattata's en Zubats tegen...
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @Siemenn pff mijn hoogste is nog steeds een 476 poliwrath :+ Enige beetje hoge pokemon die ik laatst gevonden heb, is een 420 Polygon
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Allebei nooit gezien haha. Welk level ben je?
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Hahaha en ik blij zijn met mijn Scyther met een CP van 183 :+ Ah well, Ik vermaak me wel ;) Level 6 btw
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    14
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Level 15, alleen jammer dat je hier niet langer dan 2min een gym kunt vasthouden...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Siemenn vindt dit leuk.
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die Snorlax!! Ziek. Ik krijg maar geen 10k eieren, steeds 2k en 5k haha. En daar komen dan steeds matige pokemon uit. Tot nu toe: 2x rattata, pidgey, odish, Goldeen en psyduck.
     
    Cookie vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ideaal juist als je wil levellen. Krijg je alleen maar extra candy van. Opsparen en vervolgens met een Lucky egg alleen maar evolueren. Ik vind die 2 km een stuk fijner eigenlijk
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435

Deel Deze Pagina