1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    https://pogobag.me/ nieuwe vervanger van pokeadvisor alleen wel dik traag op het moment :) en veel meer filter opties.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.431
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Is het niet in bepaalde gebieden? Bepaalde gebieden in US/België/NL hebben die beta.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    This website is under heavy load (queue full)
    We're sorry, too many people are accessing this website at the same time. We're working on this problem. Please try again later.
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Op Iphone lijkt gps niet meer te werken
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo werkt het nieuwe tracken dus. Wat heb jij al gevangen Waldo? @Rampage
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Edit: check wat ik opeens vond :D 83 Pokemon in de Dex nu.
    [​IMG]

    En hier was ik goed zuur van. Eindelijk genoeg candy vandaag en krijg ik een gyarados met de slechtste aanval in het hele spel. Hopelijk buffen ze die nog
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2016
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Maddmonkey

    Gister? Niet veel bijzonders. Had wat problemen met de GPS en Vodafone liep te kutten dus heb 'n berg moeten laten gaan.

    Dat tracking systeem is een kleine verbetering. Het ververst om de 10 seconde. Fijn, maar het geeft nog niet echt een indicatie waar je heen moet. Bovendien is het gebrek aan PokeStops straks voor mensen die buiten een grote stad wonen een probleem. Een Pokemon (die je wil hebben) verwijst naar een PokeStop. Vanaf die PokeStop moet je dan ook nog eens een stuk lopen. Of je moet geluk hebben dat de PokeMon binnen de "ping" van de PokeStop valt.

    Hoe je het went of keert ... zonder PokeStops is het nieuwe tracken net zo kansloos als het oude. Het enige wat je nu in je "Sighting" lijst hebt is maar 1 Pokemon die in het gebied voorkomt i.p.v dat alles volstaat met Ratata's en Pidgeys.

    EDIT
    Bovendien is het spel vergeven van de mensen die GPS Spoofers gebruiken. Gisteren een gym overgenomen, coins gekregen en nog geen 5 seconde later was m'n gym al under attack. Niemand in de buurt. Nu zit er een 2651 Arcanine in. Snap best dat je deze Pokemon uit een ei kan krijgen of je moet extreem veel geluk hebben dat hetgeen wat uit een ei komt een hoge CP heeft. Heb liever dat Niantec zich even focust op het toevoegen van bepaalde Pokemon in een stad. Game is nu 3,5 week uit en ik heb nog geen Blastoise, Snorlax, Charmander, Charizard o.i.d gezien. Ja, dit zijn zeldzame Pokemon ... maar na 3,5 week heel Breda door gereden te hebben mag je er toch van uit gaan dat je 1x in de zoveel tijd een leuke Pokemon vangt. Ben de Ratata's, Pidgeys etc nu wel beu
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2016
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit is ZO kut hè! Het is niet goed te praten dat je na 400 Magikarp candy nog steeds een kans van 1/3 hebt op een enorm waardeloze Gyarados. :mad:
    Ik houd mijn hart vast... nu op 320 candies.
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Gisteren in Italië een erg goede dag gehad. Loop een winkelcentrum binnen, zie op m'n nearby een ponyta, rhyhorn, en een mankey.

    Alle drie had ik ze nog niet, maar 10 minuten later zaten ze in het balletje. Hoppa!
     
    heuft vindt dit leuk.
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik hoorde dat kijkduin een goeie plek is voor pokemons.
    maaaar.... ik ga wel in de stad rondlopen. zal toch eens een pokemon van boven de 1000 cp krijgen.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Welke level zouden jullie je Magikarp evolven? Ik kan de mijne eveolven maar mijn hoogste CP Magikarp is maar 144

    Inderdaad en dan vooral op het Deltaplein, daar zitten veel stops bij elkaar. Welke constant met lures worden volgehangen. En daar spawnen veel verschillende pokemons.
     
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je realiseert je toch wel dat je op dat soort websites gewoon je inlog gegevens aan hun geeft?
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De gemiddelde Magikarp CP multiplier is 10.1. Dus je kunt een Gyarados van 1450CP verwachten. Dat vind ik aan de lage kant voor de meest epische Pokémon in je collectie.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je realiseert je toch wel dat je op dat soort websites gewoon met Google auth. code kunt connecten en dat je je inlog gegevens niet aan hun geeft!

    Dan maar even door vissen :D
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    yeahh... een magikarp van cp72 en 67 candy's.. nog een lange weg te gaan. ha ha
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    O? Waar vind je die Pokemon evolutie multiplier?

    Mijn Magikarp is 119. Ik spaar tot nu toe alles op en alle hoge Karps bewaar ik lekker.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    heuft en Rampage vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Maat van me woont in bergen aan zee die heeft 4 pokestops bij elkaar en heeft ze nu bijna allemaal.

    De flikker
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    HOE
    DAN!
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    CrazY vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zijn er al mensen die het spel hebben verwijderd eigenlijk?
    Merk nu al dat ik het niet meer tof vond dus is van mn telefoon af :'-(
     
    WorkingTitle en Metal Mark vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina