1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    het was allemaal niet naar bedoeld hoor. daar is die clown smiley toch voor? best vervelend als je niet in tekst kan uitdrukken zoals je het gezegd zou hebben.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, daar moet je rekening mee houden op de digitale manier ;) valt niks te doen met lichaamstaal, intonatie en toon.
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    dat is waar. in mijn hoofd klonk het niet lullig iig. :'-(sorry @nawa, was niet lullig bedoeld. ik wil gewoon ook een Gyarados:thumbs:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Chansey gevangen, 350 CP maar ook 307 HP. Sick :lol:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mijn black-broeder from another moeder ... relax :D E-Thugs heb je overal. <3
     
    nawa vindt dit leuk.
  6. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Keen stress man. Pokemon Go was wel leuk zolang de hype levend was. Lekker snachts met zn tienen toeren door de stad en omstreken om gyms over te nemen. Of met total strangers een gesprek te voeren puur alleen door een game. Nieuwe plekken in mn eigen stad ontdekt, nieuwe mensen leren kennen. Groepsdruk in het echt gezien en meegemaakt. Back to Destiny it is :D
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vandaag de hele dag kijkduin geweest. Viel me vies tegen met pokemons. Maar wel leuk om al die mensen te zien. Idioten stormen steeds dat plein af met zn alle. En dat voor vaporeon, jolteon, slowbro etc. Ik vond het prima, kon ik mooi een zit plekje claimen! :cool:
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ga morgen. Hopelijk toffe dingen
     
  9. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Voltorbs en magnemite's in overvloed. Maar die heb ik niet nodig. Verder vond ik het echt erg karig. Had net zo goed in sonsbeekpark @ arnhem kunnen rondlopen
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het inmiddels niet meer waard om rond te lopen en te levelen. Een beetje pidgeys en rattata's vangen, meh. Ik ga eigenlijk alleen nog de deur uit voor zeldzame pokémon. Gelukkig heeft Zuid-Limburg nog de eigen pokevision-map, waardoor dat mogelijk is. Anders had ik de app allang verwijderd. Het is nu voornamelijk verzamelen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook niet. Slinger de app soms aan voor wat afstand, vang nog wel eens wat en neem nog wel eens een pokestop mee. Verder doe ik er niet veel mee :+.

    Overigens is de update volgens reddit uit incl buddy systeem.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hier geen Buddy te vinden,.... ben benieuwd wanneer de update hier beschikbaar is. Beetje vernieuwing mag nu wel komen.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Prime ape. Exeggutor. Arkanine. Graveler. Kabutos. Mankeys. Cubones. Marowaks. Pikachus. Bulbasaurs. Squirtles. Dewgong Een charmeleon en een shitload aan magnemites, magnetons, voltorbs en elektrodes
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Primeape, Arcanine, Kabutops, Marowaks, Charmeleon en Bulbasaur zijn wel gruwelijk.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Charmeleon heb ik laten gaan. Mn ballen begonnen op te raken en heb al 2 charizards. Alleen hebben de meeste Pokemon van vandaag echt slechte IV's
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2016
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Twee Charizards.. wauw. Maar jij was de kerel met de charmander nest, dus dan kan ik het begrijpen. Er spawnen in Maastricht alleen squirtles. Bulbasaurs zelden, Charmanders nog nooit gezien (ook niet op maps) en Charmeleons al helemaal niet. Eenmalig was er een Charizard spawn op de Sint Pietersberg, maar daarna nooit meer. Apart hoe dat verschilt.

    Inmiddels zit ik boven de 100 pokémon in m'n pokédex. Vandaag ff de fiets gepakt voor een Onix, Alakazam (CP 300 =( ) en Kingler (CP 500 =( ). Gisteren voor een Gyarados (CP 1000 is oké, maar kut aanvallen en IV), Lapras en Ninetales (CP 800 met kut IV =( )
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Waar de fuck kom je die pokemon tegen dan? Ik zie letterlijk echt alleen maar Pidgeys en Ratatas. Ik ben er helemaal klaar mee. Pokedex 115 hiero maar voor een groot deel te danken aan 1 dag Kijkduin. En dit kuteieren komen gewoon NOOIT uit, terwijl ik gewoon teringlangzaam fiets. Klopt allemaal geen arie van.
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dan moet je ook gaan lopen. Ik en me vriendin hebben al 300km+ gelopen. Goed voor de conditie ook gelijk. Ben al 14 kilo afgevallen. Beste app ooit
     
    heuft vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nieuwe update zorgt ervoor dat de app niet meer op gerootte toestellen werkt, dan niet :+
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66

Deel Deze Pagina