1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    4de evo item vandaag. Had helaas geen goede Scyther dus heb mijn Onix uit Tokyo maar geëvolueerd. Het zit de afgelopen tijd niet tegen. Inmiddels ook 94 Mareep candy en eindelijk level 30

    [​IMG]
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Lekker pik. Maar waar de fuck get je serieus Mareep candy of pomp je zoveel geld in t spel dat je veel eieren kan poppen?

    Ik heb serieus al 2282837283828338281 pokestops gespind maar nog steeds geen Metal Coat. M'n Scyther en Onix staan te wachten verdomme.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is gewoon een achterlijke grindgame joh. Blijf het jammer vinden dat het bij zo'n matige uitvoering is gebleven.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik koop sporadisch inderdaad een heel zwikkie incubators. Maatje van me heeft inderdaad ook nog altijd geen 1 evo item en die heeft zelfs een pokestop in zijn huis.

    Nu weer een perfect IV poliwag eruit dus ik blijf die eieren wel gewoon "poppen" hoor.

    Hater.
     
    Bidle en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Net iets hoger dan die van mij (ook lvl 30).

    [​IMG]

    Kreeg aan het begin van het spel in elk ei een Onix. Was toen echt balen, gelukkig heb je er wat aan met Gen2. Heb alleen nog geen Lapras, Dragonite of Snorlax oid.
     
    Cookie vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er is in mijn ogen gewoon weinig te beleven in dit 'spel'. Of wil jij wat anders beweren dan? Heeft niks met "haat" verder te maken. Kwalitatief gezien kan je het niet eens echt een spel noemen.
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben het helemaal met Maddmonkey eens. Echt een verschrikkelijk saai spel zonder enige vorm van diepgang. Toch zet ik het spel nog steeds af en toe aan als ik een stukje moet lopen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hater was ook niet serieus bedoeld :) Wat jij zegt is ook gewoon zo en ik kan me niet voorstellen dat mensen het hier mee oneens zijn. De reden dat ik Pokemon Go zo tof vind is ook niet omdat het zo'n enorm diepgaand spel is, want dat is het verre van, maar eigenlijk simpelweg door het feit dat ik graag buiten ben en ook in een "Pokemon vriendelijk" gebied woon.

    Deze factoren maken PG voor mij zeer geschikt. Dit jaar komen er "nog 2 grote updates uit" waaronder dus ook de gym reworks en Gen 3. Hierdoor zal het spel ook weer een stuk aantrekkelijker worden.

    PvP en trading verwacht ik eigenlijk dit jaar niet meer, vooral trading is enorm tricky, helemaal door al die spoofers die er nu zijn.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Denk niet dat gen 3 dit jaar nog komt hoor..
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Aan de ene kant moeten ze wel en alles wijst er ook op op dit moment.

    En Nick, Reversal en Mystic zeggen het dus dan is het zo :+



     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Mwa. Ze kunnen alleen zoveel meer uit dit spelletje halen. Echt jammer dat ze dat (nog) niet hebben gedaan.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met de volgende update weer standaard een evo item bij een 7 day streak :)
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nice! Heb inmiddels bijna 100 larvitar candy, maar ben nog in afwachting van m'n eerste goede larvitar (hoge CP + IV). Ook nog geen één uit m'n eieren gekregen..

    M'n startscherm is sinds Pokéhunt wel veel veranderd. Dragonite's, Snorlaxen, Arcanine's, Aerodactyl's, veel larvitar en dratini.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    Ik zoek nog:
    - goede eevee om een sterke Jolteon te maken als elektrische pokemon. Ik zie amper Mareep dus vergeet dat maar.
    - sterke exeggutor als gras pokemon (heb er al 2 maar beiden minder dan 200 CP =()
    - sterke gyarados
    - dratini en larvitar candy
     
    Cookie vindt dit leuk.
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Echt....hoe?

    Hoe krijg je zó veel Snorlax en Dragonite?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ja waar de F woon jij?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon Pokehunt, die zooi spawned overal maar je moet wel weten waar.

    Zelf wil ik niets onder de 80 IV, op een enkele uitzondering na, dus de meeste laat ik links liggen, aan een 200cp dragonite met een lage IV heb je bijvoorbeeld sowieso niets.

    Heb nu 110 mareep candy en moet nog 1 entry voor de gouden Johto badge :)

    In juni kunnen we ook mooi Corsola en Heracross meepikken.

    Op basis van CP zijn dit nu mijn hoogste:

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Er wordt binnenkort een update uitgerold waardoor je bij de 7de Pokestop streak gegarandeerd een (willekeurig) evolutie-item krijgt :)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Get ready to make some waves in Pokémon GO! There’s a global Water Festival in progress, and Magikarp, Squirtle, Totodile, and friends are looking forward to celebrating with you! Starting today at 1 P.M. PDT, you’ll be more likely to encounter Magikarp, Squirtle, Totodile, and their Evolutions all around the world. Additionally, when you’re out exploring areas where Water-type Pokémon more commonly appear, you’ll have a greater chance to encounter several of the Water-type Pokémon originally discovered in the Johto region, and maybe... you might even encounter Lapras.

    Also, starting later today, you’ll notice a new avatar wardrobe item—the Magikarp Hat!

    The Pokémon GO Water Festival is a limited-time celebration and will come to an end on March 29, 2017, at 1 P.M. PDT, so get outside and GO catch some Water-type Pokémon!
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Tsja lekker boeiend kerel. We hebben al die Pokemon toch al. Of ga je helemaal leip als je straks een Blastoise hebt met paar procent betere IV? :p
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb dus nog geen 1 totodile dus ben er wel blij mee, helemaal gezien de evoluties daarvan er dus ook inzitten.
     

Deel Deze Pagina