1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hij blijft hier ook regelmatig hangen bij het gooien van een Pokeball. De ball en de Pokemon zijn na de herstart weg :+

    Onderweg in de auto (nee ik reed niet zelf :+) nog een Exeggcute gevangen.
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Net deze tip van iemand gekregen: als je Pokéball mist kun je er op klikken en dan schijn je die terug te krijgen.

    Is misschien handig voor mensen die een tekort dreigen te krijgen of al hebben :)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt niet
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh dan lulde die dude dus maar wat
     
    Reckuuza en Siemenn vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee is al eerder voorbij gekomen. Geprobeerd, maar zag toch echt pokeballs eraf gaan. Lees op reddit nu toevallig ook weer een post erover. Niks van waar :)

    Lees ook dat er sinds gisteren voor iedereen heel veel freezes en vastlopers zijn. Ik vraag mij af of dat komt door duitsland, engeland, spanje, portugal en italië. Lijkt mij haast niet, maar wie weet..
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb juist de laatste dagen minder crashes en vastlopers dan in het begin :)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vandaag lijkt het op de 1 of andere manier beter te gaan.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij mij blijven de voetstappen telkens hangen.

    Oh en:
    Hey All,

    It would seem that there is in fact a way to force an evolution of your Eevee. The Eevee Brothers from the original anime were named Rainer, Pyro, Sparky and they owned a Vaporeon, Flareon and Jolteon respectively. If you nickname your Eevee either Rainer, Pyro or Sparky, your Eevee will evolve into that desired Eeveelution!

    Sparky = Jolteon

    Rainer = Vaporeon

    Pyro = Flareon

    I have tried it on a few Eevees and so have friends, and we've seen a 100% success rate. Feel free to give it a try and post back here with results!

    Edit: It seems there is an overwhelming response of success so far! So I'm pretty damn convinced this is totally legit. Keep posting results!

    Edit 2: We now have some video proof thanks to /u/strongscience62 https://www.reddit.com/r/pokemongo/..._force_your_eevee_to_evolve_into_your/d5dm32i

    Edit 3: User /u/TheAztek commented with a link to a post they made yesterday about this method which did not receive much traction. Give them your upvotes or Internet high fives when you see them!

    Edit 4: Uh, was this post removed by the mods? Not sure what's going on?

    Edit 5: AND WE'RE BACK. Looks like it was just another automod issue. Everything is ok again :)

    Edit 6: /u/datapawwolf suggested something worth noting. With all of the server issues we constantly deal with, it is recommended to name your Eevee with your intended evolution name, then close and restart the app to confirm the name went through on the servers. Some users reporting it didn't work and we believe this may be the reason why. https://www.reddit.com/r/pokemongo/..._force_your_eevee_to_evolve_into_your/d5drh6q
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het proberen waard. Ik wil een Jolteon, aangezien bijna iedere gym een Pidgeot heeft.

    Inmiddels level 11 met 2 lucky eggs en genoeg candies voor 26 evoluties. Vandaag in Eindhoven even een rondje lopen. Typisch dat ik gyms waar ik iets mee kan vaak niet bereikbaar zijn voor mij op dat moment, terwijl momenteel alle 4 gyms om me heen blauw zijn met veel te sterke pokemon. }:]
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die stappenteller is bugged, veel mensen hebben er nu last van.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Game nu in Nederland uit dus?
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, gewoon de Apk downloaden, installeren van 3e resources aanzetten (mits je op Android draait) en Bob's your uncle.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Staat gewoon in Play Store hoor! :+
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh 3cht? hahahahahahaha.
    Gister niet.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Servers zijn ook gelijk overbelast :+


    Ik hoop trouwens dat er snel wat gebeurd aan het tekort aan pokeballs voor sommigen. Pokemon springen er op level 13-14 al met enorme regelmaat uit. Ik zit echt constant zonder. Kan met mazzel een paar Pokemon vangen en that's it.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat een drama dit. Loop nu al uur buiten en die buggy kutgame crashed alleen maar of blijft maar laden... Kansloze shijt. Ik ga wel weer gewoon met mijn luie reet in mijn stoel witcher 3 spelen.

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanochtend ging het prima. Ligt echt aan de release in EU nu :)
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alles ligt er uit idd. Wilde dit weekend mijn slag slaan omdat ik in Eindhoven ben. Jammer.
     

Deel Deze Pagina