1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Eevee!

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 14 nov 2018.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    [​IMG]

    Catch Pokémon Like Never Before. The Poké Ball Plus is a Poké Ball-shaped device that can be used to play Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Pokémon: Let's Go, Eevee! in place of your Joy-Con. You'll be able to throw Poké Balls in-game with a flick of your wrist! In addition to motion controls, the device lights up with a variety of colors, vibrates, and plays sounds. With the Poké Ball Plus, you can also take one of your favorite Pokémon from these games for a stroll as you go about your daily life in the real world. The Poké Ball Plus even works as a Pokémon GO Plus when playing Pokémon GO.

    Pikachu or Eevee:
    Which Will You Choose?

    Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Pokémon: Let's Go, Eevee! bring the experience of a classic Pokémon RPG to Nintendo Switch with gameplay that is easily approachable for newcomers to the series, but is also deep enough to keep veteran Trainers on their toes.

    The games also have two-player simultaneous play, so you can take the journey with a friend! And there's a deep connection between Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Pokémon: Let's Go, Eevee! and Pokémon GO, so fans of the hit mobile game will find even more to enjoy.​

    https://www.metacritic.com/game/switch/pokemon-lets-go-pikachu!

    Kan er een Switch platform prefix gemaakt worden? Kan wel Wii en Wii U doen, maar dat is al een beetje oud :+.​
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Lijkt mij de zoveelste Pokémon game, maar dan nu met 3D-graphics. Mijn vriendin wil heel graag een Switch met deze game, denk dat het voor haar wel tof is. Misschien is de co-op functie wel lache :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is juist niet de zoveelste Pokemon, maar nu met 3D graphics. Het is namelijk enorm casualized. :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kutgame.

    Nog geeneens 3 tientjes waard.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dit is toch een soort home-console versie van hun Pokemon-Go.spelletje ofzo?

    Anyway, als het goed is komt pas volgend jaar een normale Pokemon adventure uit.

    In deze game totaal geen interesse. Switch staat al tijden te verstoffen hier.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415




    Beter dan RDR2?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2018
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik ga hem sowieso kapot spelen. Casual game maakt mij niks uit. De vorige 2 gens Pokémon waren al casual as fuck met exp. share gedeeld door de hele party etc.
     
    tim91, Lijpe Mocro en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Reviews zijn opzich nog gewoon alright. Ik wil het wel proberen tho, als zoethouder tot echte RPG + stof Switch.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dan moet je stof... zuigen.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Pikachu versie al besteld. Deze game kapot spelen tot de game der games uitkomt namelijk SUPER SMASH BROS ULTIMATE!!!
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Waarom niet Eevee? Die is toch veel stoerder...
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb er zin in hoor! heb al wat streams gezien en ziet er leuk uit hoor. Is wel wat meer casual maar dat je in de grotten niet de hele tijd wordt aangevallen is ook wel lekker! Vondt dat altijd vrij irritant vroeger dat je superlang in die grotten zat.

    Mocht iemand de game al ergens in amsterdam gespot hebben laat het weten heb vrij vandaag.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat maakt Eevee een stuk minder stoer.
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mocht je willen traden of misschien battlen mijn friendcode is:
    SW-0122-2416-4440
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nahhh. Pikachu is toffer :cool:

    Moet nog wel ff uitzoeken het allemaal zit met de version exclusive pokemon en pokemon transfer vanuit pokemon GO. Beetje omslachtig allemaal
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Pikachu ook. ;)
     
  17. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik twijfel erg. Hoe werkt het levellen van je Pokémon nu? Moet je tig rattata vangen om een Raticate te kunnen maken? En is het battlen met Trainers ook anders?
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Lvlen van Pokémons werkt hetzelfde als eerst, Charmander wordt Charmeleon op lvl 16 etc. Alleen het vangen werkt wat anders.
    Het vangen werkt ong. zoals in Go, alleen krijgen je Pokémon er ook XP van.

    Trainer battles werken wel nog hetzelfde als "vroeger".

    Vraag mij wel af of je bijv. Kadabra nog steeds moet traden voor een Alakazam?

    En is er hier iemand met Let's Go, Eevee! die zijn version exclusives met die van mij wilt ruilen?
    Vulpix -> Growlithe etc.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Dit is toch fucking epic
     
    Romanista, NuclearGoat en Fiasco vinden dit leuk.
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het eigenlijk wel lekker dat je niet constant met repels door grotten heen hoeft, maar gewoon zelf kiest welke Pokémon je wilt vangen.
     

Deel Deze Pagina