1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pokemon colleseum vraagje

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masterofthegame, 1 jun 2004.

1. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    mijn broertje wilt graag pokemon coleseum kopeh op zijn cube maar hij heeft een paar dingen waar hij nog over twijfel

zoals hij heeft een ding om gba games op zijn cube te spelen maar kan je daar ook mee zijn pokemon naar colleseum verplaatsen en kan je die gebruiken tijdens te story mode

ook wilt hij weteh of de story mode beetje lijkt op de gba games van pokemon

hopelijk weteh jullie het.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb zelf wel een cube maar geen colleseum. Wat ik bijna zeker weet is dat je met een gameboy-player niet ver komt. Je hebt echt een gba nodig om een gba pokemon game op je cube aan te sluiten. De bedoeling is ook dat je bijvoorbeeld pokemon kunt uitwisselen, ik weet niet hoe je dat wilt doen met 1 scherm. Want je player maakt gebruik van de tv en je cube ook. Verder kan je cube nooit 2 games tegelijk draaien.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je broertje huh.. ;)

Nee, het lijkt in de verste verte niet op de GBA games. Het is meer doelloos rondlopen, zoekent naar een nieuw gevecht. Heel de avontuur sfeer is er niet..

4. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    neej mijn broertje heeft ook wel een gba maar de vraag wat k nie snap is hoe krijg je de pokemon van de gba bij colleseum met een kabbeltje ofzo

5. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen!!! Tenzij je een gameboy hebt met het pokemon spel.
    Story mode: Gebonden aan verhaal helemaal geen vrijheid. Doelloos rondlopen en bekeerde pokemon vangen.

Colloseum mode: Je kan alleen spelen met de pokemon die je gevangen hebt in de story mode, die is saai en je zoekt dat dus niet dus kan je dit ook niet.
    Je kan alleen multiplayer met een gameboy erbij.

Koop em niet, blijf bij pokemon op gbc/gba

6. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    De gevechten zijn wel egt te gek, dus daarvoor zou je(oeps srry, je broertje);) het wel kunnen doen. maar als je gewoon een fan bent van pokemon en de spellen ervan moet je 'm cker kopen!! als ik een cube had kocht ik 'm ook.!

7. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah neej sirieus k vraag dit voor mijn broertje zelf heb k alleen een xbox dus jah maar kan hem dus wel aanbevelen aan hem?

8. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje heeft dit spel ook. Is wel grappig om te spelen enzo. De graphics zien er goed uit en je Pokémon trainen is ook altijd wel vet.
    Sinds eergisteren hebben we Final Fantasy Christal Chronicals. Als jou broertje van avontuur spellen houdt en redelijk wat Engels kan, zal ik hem dit spel aanbevelen. Je krijgt er een gratis link-cable bij voor je GBA. Dan krijg je extra's en een plattegrond te zien van het gebied waar je zit. Echt vet! :D

Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  9. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    maar echt engels kan hij niet hij is nog maar 11 dus vandaar maar voor pokemon is toch niet veel engels nodig of wel?

10. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    neej, de menu's wijzen zich vanzelf wel uit en de gevechten enzo kent ie wel van de gba game.

11. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina