1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Politie behandelde Maikel(11) als crimineel"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pascal, 14 sep 2005.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waar gaat het heen...
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF! Die mag dus echt van mij een heel grote schadevergoeding krijgen.
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt hij ook wel. Hoe kan dit gebeuren in een land als Nederland, 11 jaar |:-.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Ze moeten aftreden... die jongen en zn familie krijgen weer geld, wie betaald dat ja wij dus
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd ja, en zijn wij verantwoordelijk voor zulke domme domme acties? nee dus laat al die gasten maar aftreden en zo hun eigen straf krijgen. En niet de gewone burger weer ervoor laten zorgen dat er een schadevergoeding uitgekeerd gaat worden. ;) En ja de 'schatkist', hebben wij ook allemaal samen bij elkaar gespaard :{

    Echt die fouten van de overheid worden steeds maar groter....
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja tegen kleine kindjes durven ze wel...... als t op de grote jongens aankomt hebben ze geen tijd.
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ehh, sorry hoor...pakt de Nederlandse politie eens iemand te hard aan is het weer helemaal verkeerd. Ik heb dus liever dat ze iemand te hard aanpakken dan dat de politie iemand te zacht aanpakt wat dus heel vaak in Nederland gebeurt.

    Maar om iemand van 11 zo te behandelen is natuurlijk tegen alle menselijke rechten.
     
  8. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    :confused:

    11 jaar ?? |:- en hard aanpakken ? terwijl hij niks gedaan heb!!
     
  9. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast ik zei dus dat het onjuist is om iemand van 11 zo te behandelen. Maar áls iemand eens te hard wordt aangepakt is het moord en brand terwijl al die k***e t***ing junkies gewoon ff taakstraf krijgen.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met Morpeuß.

    Ik ben het met het Amerikaanse rechtssysteem meer eens, dan dat van ons. Hun pakken criminelen tenminste hard aan, zoals het hoort. Hier kan een crimineel een rechtzaak aanspannen en winnen als ze em te hard aanpakken. Dat is niet echt normaal.

    Maar een kind van 11, zo'n trauma opleveren, vind ik te ver gaan. Agentjes snappen dat toch zelf ook wel? een flinke schorsing, en ff het loon inhouden (niet ontslaan, want dan krijg je weer dat gezeik met uitkeringen en shit)

    Zo worden probleem kindjes gevormd. Het was nog geen crimineel, maar dat is het over een paar jaar misschien wel. Die kans is best groot geworden, als je zo'n trauma hebt, ga je dat afreageren.
     
  11. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    Ach man de NL wouten zijn veelste lief tegen de criminelen ze laten die mensen gaan en pakken de niet criminlen aan.

    En wie pakt een kind van toen 11 nu zo hard aan de gene die dat doet moet gewoon ff een starf hebben
     
  12. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Maikel heeft helemaal niks gedaan, hij was een vriendje van Nienke die vermoord is geworden. Maikel heeft het drama weten te overleven door zich voor dood te houden.
    Hij wordt als slachtoffer verhoort, dus niet als dader.
    Ik vind dan dat ze alle respect moeten hebben voor het slachtoffer en dat hij zelf bepaalt hoever het verhoor mag gaan. Als hij aangeeft (of z'n vader) dat het genoeg is geweest, dan is dat gewoon zo.

    EDIT: Ik zeg dit alleen ff omdat ik het idee heb dat sommige mensen hier denken dat hij een dader is. Is dat niet het geval, dan heb ik niks gezegd. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  13. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    en die kinderpsycholoog, die niks deed moet ontslagen worden! Hij/zij had kunnen (moeten) ingrijpen.
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach, overal waar je werkt zou je worden ontslagen voor zulk soort fouten behalve bij de overheid. Die stoppen liever alles in de doofpot en houden elkaar de hand boven het hoofd. Zijn zo gigantisch veel voorbeelden van. :mad:
     
  15. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    En als ze toch ontslagen worden, krijgen een vette gouden handdruk en wachtgeld en er wordt een ander goed betaald baantje voor ze gezocht. :mad:
     
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Jeej, de massa spreekt.

    Godzijdank regeren jullie het land niet.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Of komen ze altijd nét te laat , troost je in belgie is het écht niet beter . ;)
     
  18. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De krant schrijft een stukje, een fragment van een geheel, en daar worden complete veroordelingen op gebaseerd.
    Waarschijnlijk zit het allemaal net even anders in elkaar als de media wil doen geloven.
    Tenslotte heeft de media alleen als doel om shockeren, en dat is ze weer gelukt.

    Een hoog geldbedrag zal er niet inzitten voor de 11 jarige, dit is nu eenmaal Amerika niet. (gelukkig maar)
     
  19. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Godzijdank zijn er mensen als Ruben en shd die iets (lees:VEEL) meer verstand hebben over hoe zaken in elkaar zitten.

    Ik heb zelden zulke onzin gelezen als op pagina 1. Jullie lezen zeker allemaal de Telegraaf en kijken actienieuws waardoor er nu gedacht wordt dat er in elke straat een bijlenmoordenaar woont die wordt vertroetelt door de politie?
     
  20. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Jozo klopt wat hij zegt hoewel de hele zaak niet goed is gegaan en er ook mensen voor onstslagen zouden moet worden de media blaast het liefst zulke dingen op zodat mensen erop reageren en naar hun tv zender kijken.
     

Deel Deze Pagina