1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben afgehaakt bij dat RTL tv-debat, weinig spannende discussie daar.

    Vanavond weer een aflevering van 'Lagerhuis' bij DWDD met Thierry Baudet en Sylvana Simons. Wat een combinatie. :lol: Gegarandeerd vuurwerk.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Terugkijken waard? Die vorige keer was wel genieten met de grote schreeuwshow tussen Krol en die studentjes :D
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ohjee. Wat nu?

    Dan heb je alle partijen zo'n beetje gehad. Ik zou die ene kiezen die niet in je top 3's voorkomt.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    #TEAMSCARLETT
     
  5. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Wat een bullshit zeg.
    Die Baudet heeft geen eens iets kunnen zeggen, zonder onderbroken te worden.
    Al zijn reacties werden ook afgekapt, redelijk gekleurde en slechte discussieleider die Witteman zeg man man man.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ja hij liet zich wel een paar keer kennen.

    npo he
     
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    True true
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat ik schrijnend vond dat Baudet vooral Silvana niet mocht onderbreken en halverwege zijn zegje steeds afgekapt werd en Silvana alle tijd en ruimte kreeg om haar woord te voeren.

    Vond ze beide het wel redelijk doen. Zodra het lagerhuis aan het woord komt versta je echter de helft niet omdat iedereen door elkaar aan het schreeuwen is.
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Precies dat.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    die old white guy tho :')

    meest gediscrimineerd :lol:
     
    L.A. vindt dit leuk.
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    En dat viswijf die half pissed werd en maar wat dooddoeners riep haha.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond het tegenvallen. En Simons vond ik een hele vervelende debater. Tijdens het bijstand debat begon ze telkens "Vind u dat iedereen een menswaardig bestaan verdient?" Daarmee drukt ze de ander in een onmogelijke hoek en wendt ze kritiek af. Tijdens het onderonsje met Baudet begon ze continu over het doel van diversiteit ipv te verdedigen dat quota het juiste middel is om dat doel te bereiken
    Ongeacht de inhoud, deze debate techniek is verschrikkelijk: Het gesprek draaien naar iets waar de tegenstander het niet mee oneens kan zijn om vervolgens dat te verbinden met haar eigen stelling. Zwak.

    Baudet viel me ook een beetje tegen. Ik dacht dat hij verbaal sterker in zijn schoenen zou staan.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ja was jammer dat baudet zich van de wijs liet brengen en witteman tegen zich had, want hij had natuurlijk gewoon gehakt moeten maken van simons
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op BVN is er nu een debat voor Nederlanders in het Buitenland met de buitenlandwoordvoerders van de partijen. Dus mensen uit de top 5. Met special guests Baudet en Simons; ik gok dat die meteen zijn doorgegaan na DWDD.
    Dit is pas een prettig debat om te kijken. Veel minder show, minder onderbrekingen en gewoon stevige betogen.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wie helemaal irritant was bij dat Lagerhuis was die vent met dat Justin Bieber kapsel. Holy fuck praat eens wat minder met je handen gast.

    Wat me trouwens echt enorm verbaasde is dat niemand Simons erop wees dat haar quotum in strijd is met Artikel 1? Daar had je haar zo lekker op kunnen pakken.
    En ze toonde inderdaad aan dat de politiek niets voor haar is. Een Pechtold zou haar compleet fileren ben ik bang. Helemaal aan het einde proberen ze nog woorden in de mond van Baudet te leggen dat donkere mensen minder geschikt zijn in de top dan blanken. Ik zou er echt van schrikken als zo iemand mij moet vertegenwoordigen.

    Wel HILARISCH dat Baudet werd aangevallen omdat hij in pak liep en wit was. Wow.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2017
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wut? Misschien toch even terugkijken, ben wel benieuwd naar deze 8)
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Pakken zijn moderne kettingen > slavernij
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    En als zij makeup op der smoel smeert is ze toch ook een slaaf.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2017
    RaouLioo vindt dit leuk.
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    we zijn allemaal slaven van het grootkapitaal :mad:
     

Deel Deze Pagina